Skip to main content
Beantwoord

Waarom brandt het DSL/ internet lampje rood terwijl alles wel werkt?

• January 15, 2023
  • 6 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb experia v10a. Het dsl/internet lampje brand rood, echter wifi, bedraad internet, tv werken allemaal gewoon. Ook op mijn glasvezel kastje is alles groen. Wat is het probleem?

Beste antwoord door kawasaki1100

Hallo Bram, ik heb de spanning van het apparaat eraf gehaald, daarna was alles weer goed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 15, 2023

Doe eens een harde reset, ih het gaatje prikken aan de achterzijde voor 10 seconden 

• January 15, 2023

Hallo @kawasaki1100 je praat over DSL, ik hoop niet dat je nog een DSL-kabel aangesloten hebt, terwijl je glasvezel hebt.

Zie ook onderstaande link over de V10a:

Experia Box V10A: van specificaties tot instellingen | KPN Community

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2023

Hallo janD, nee ik heb geen DSL kabel meer, maar zo heet het lampje voor op de box.

verder wil ik gewoon weten waarom dat lampje rood is terwijl alles gewoon werkt.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 19, 2023

@kawasaki1100 ik snap dat je dat wel wilt weten. 

Normaal gesproken betekent dit dat je modem aan het opstarten is. Of dat er geen IP-adres opgehaald kan worden. 

Ik heb uit je reacties nog niet op kunnen maken of je een reset hebt gedaan. Is dat zo?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 19, 2023

Hallo Bram, ik heb de spanning van het apparaat eraf gehaald, daarna was alles weer goed.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 20, 2023

@kawasaki1100 mogelijk dat in het opstartproces na een update iets is vastgelopen. Wat het precies was is bijna onmogelijk vast te stellen. 

Als het weer terugkomt, laat het dan hier weten. Dan houden we alles centraal en doen we dan onderzoek. Voorlopig ben ik vooral blij dat alles nu goed werkt. 🙂