Skip to main content

Ik heb experia v10a. Het dsl/internet lampje brand rood, echter wifi, bedraad internet, tv werken allemaal gewoon. Ook op mijn glasvezel kastje is alles groen. Wat is het probleem?

Doe eens een harde reset, ih het gaatje prikken aan de achterzijde voor 10 seconden 


Hallo @kawasaki1100 je praat over DSL, ik hoop niet dat je nog een DSL-kabel aangesloten hebt, terwijl je glasvezel hebt.

Zie ook onderstaande link over de V10a:

Experia Box V10A: van specificaties tot instellingen | KPN Community

 


Hallo janD, nee ik heb geen DSL kabel meer, maar zo heet het lampje voor op de box.

verder wil ik gewoon weten waarom dat lampje rood is terwijl alles gewoon werkt.


@kawasaki1100 ik snap dat je dat wel wilt weten. 

Normaal gesproken betekent dit dat je modem aan het opstarten is. Of dat er geen IP-adres opgehaald kan worden. 

Ik heb uit je reacties nog niet op kunnen maken of je een reset hebt gedaan. Is dat zo?


Hallo Bram, ik heb de spanning van het apparaat eraf gehaald, daarna was alles weer goed.


@kawasaki1100 mogelijk dat in het opstartproces na een update iets is vastgelopen. Wat het precies was is bijna onmogelijk vast te stellen. 

Als het weer terugkomt, laat het dan hier weten. Dan houden we alles centraal en doen we dan onderzoek. Voorlopig ben ik vooral blij dat alles nu goed werkt. 🙂