Skip to main content

Assen 29 juli 2024

Ook bij mij nog steeds geen update, KPN Box12 met 2 Bekabelde SW1 (!!!)  

Al meer dan een jaar beloofde update, belachelijke (afwezige) service

Die gaat voorlopig ook nog niet komen voor mensen met een SW1.

We zijn inmiddels maanden verder, vervolg-postings laten zien dat er niks gebeurt, Box12 zou al bijna 2 jaar geleden geupdated worden, maar niet dan dat ze je eerst 2 ‘super-wifi’s’ hebben verkocht die die update niet aankunnen.

Je mag dan een Fritzbox kopen of huren voor veel geld, DAAR had ik geen abonnement voor afgesloten.

Ik vind dat je voor je abo goede service en compatibele apparatuur en updates mag verwachten.

Derhalve vind ik het uitblijven van goede updates voor Box12 in combinatie met SuperWifi type I een schandalig slechte, achterlijke, belachelijk ondermaatse ‘non-service’

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Ik snap dat je de update graag wilt hebben, ​@Rejojaan. Maar, we hebben de nieuwe Software nog niet beschikbaar voor de SuperWifi 1. En dat betekent dat we bij mensen die SuperWifi 1 gebruiken, ook het modem nog niet overzetten naar de nieuwe Software. Want, dan zou je Box 12 niet meer zo vloeiend samenwerken met je SuperWifi 1. En dan is het juist goede service om je de update nog niet te geven.

Het is ook zeker niet zo dat de oudere firmware niet goed genoeg is. Jouw Box 12 kan daar gewoon z'n werk mee doen. En als jij dit anders ervaart, dan hoor ik dat graag van je. Want dan is het goed om daar eens naar te gaan kijken.

Reageer