KPN adviseert de ecomodus van mijn modum uit te zetten om betere wifi te krijgen. Ik vind dit een vreemd advies in een tijd dat iedereen energie moet besparen.
KPN adviseert de ecomodus van mijn modum uit te zetten om betere wifi te krijgen. Ik vind dit een vreemd advies in een tijd dat iedereen energie moet besparen.
Welk modem heeft u?
Er is volgens mij maar 1 modem met ECO modus. Dat is de Experiabox v10. Daarbij staat WiFi helemaal uit in ECO modus.
Welk modem heeft u?
Er is volgens mij maar 1 modem met ECO modus. Dat is de Experiabox v10. Daarbij staat WiFi helemaal uit in ECO modus.
Hallo
Hallo
Hier:
Staat:
Let op! In de ECO-stand wordt het draadloze signaal en de werking van de USB-poort uitgeschakeld.
Hallo
Ja... is het fout?
Ja... is het fout?
Hallo
V8 en v9 hebben ook ECO modus. V10 ook.
Ik heb nog nooit verschil in wifi kracht gemerkt bij ECO stand aan.
USB poort doet volgens mij niet zoveel behalve 4g nood dongel.
Als je wil besparen kun je de wifi uitzetten, maar of dat handig is..
Hallo
Hoi
Wat Dennis hieronder aangeeft klopt. Gewoonlijk hoort de wifi functie uit te gaan op de Experia Box V10 als je de ECO stand aanzet. Daarom staat het ook zo in onze Kennisbank. Als dit niet gebeurt of niet goed werkt, dan raad ik je allereerst aan om de Experia Box te resetten en te kijken hoe het daarna gaat. Dat horen we graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.