Skip to main content

Het nadeel van een forum is dat er zoveel vragen en antwoorden worden geplaatst dat je niet altijd een antwoord vind terwijl dit waarschijnlijk al wel is besproken.

Weet iemand van jullie waarom ik steeds opnieuw moet inloggen op mijnmodem.kpn? Zodra ik in de pagina van het modem kom moet ik na een paar seconden (soms duurt het wat langer) opnieuw inloggen met admin.

Ik heb wel enkele reacties gevonden, zoals een andere browser gebruiken. Zelf gebruik ik meestal safari. Maar Firefox of Chrome gegeven niet de oplossing.

Gebeld met de helpdesk……. Weten geen antwoord te geven.

Ik heb versie 516 op het modem staan, weet niet of dit het probleem veroorzaakt.

ben benieuwd of een van jullie dit herkend en een oplossing heeft gevonden.

 

Daar is geen antwoord voor. Want niemand weet hoe dat komt. Het is gewoon verkeerd ontwikkelde software. 

Gebruikt u WiFi versterkers van KPN? Zelf heb ik wel eens het idee dat als je mobiel of laptop overschakelt van het ene WiFi punt naar het andere, dat je dan dus opnieuw in moet loggen. Wat belachelijk zou zijn als het zo is ... maar goed.


Hallo @Berg62 wat is de reden dat je vaak in wilt loggen in het modem, gaat er iets niet goed of werkt er iets niet goed?

In de regel, als alles goed werkt , heb je geen omkijken naar het modem.

 


Hallo @Berg62 wat is de reden dat je vaak in wilt loggen in het modem, gaat er iets niet goed of werkt er iets niet goed?

In de regel, als alles goed werkt , heb je geen omkijken naar het modem.

 

Ik vind je vraag niet zo relevant, maar goed. Ik heb sinds kort kpn glasvezel en had hiervoor ziggo. Mijn Ziggo modem stond in bridge modus en had daarachter een asus mesh netwerk met meerdere nodes. Aangezien de experia niet in bridge kan was ik aan het zoeken naar een mogelijkheid om het bestaande mesh netwerk te behouden. Het is vrij simple om de asus nodes om te zetten naar AP’s maar dat maakt het beheer van updates en wachtwoord vernieuwen wat omslachtiger. Dus gewoon een kwestie van spelen met de mogelijkheden :)

 


Moet je zo vaak in je modem zijn dan?

Ik log er hooguit 4 x per jaar op in. Meestal voor de bellog. Aangezien er geen vaste telefoon meer op zit. Bellers worden na 10 sec. overgaan naar de mobiel doorgeschakeld. Vandaar.


Hoi @Berg62, welkom op het forum! Je bent niet de eerste die deze vraag stelt. We zien het vaker gebeuren. Is niet altijd een peil op te trekken. Wel is de verwachting dat dit in de volgende firmwareversie verholpen is. 't Is alleen nog niet bekend wanneer die uitgerold gaat worden. 

En betreffende wat je verder zei. De Box 12 heeft geen bridge modus optie. Maar je kunt prima een eigen router en aanverwante apparatuur achter een KPN Box aansluiten. En je kunt ook, als je zou willen, de KPN Box vervangen door een eigen router. Zie deze topics voor meer informatie:

Â