Mijn modem V10 is aangesloten via pairbonding waarom ontvang ik de nieuwste software nog niet
Omdat de update nog niet geschikt is voor pairbonding.
De laatste update zou ook voor pairbonding geschikt moeten zijn
Dat staat in de laatste Product update van de V10 op de 1ste pagina van het commentaar eronder.
Maar buiten dat, mijn moeder heeft ook een V10, geen pairbonding en ook geen extra Wifipunten, zij heeft die update ook nog niet (vorige week nog gecontroleerd).
Het blijft gewoon afwachten wanneer je die update krijgt
Dat is later gecorrigeerd
Deze update is voor klanten die nu nog op de oude firmware zitten én voor klanten die al eerder zijn overgegaan naar de KPN Software.
Betekend dit ook dat klanten die gebruik maken van pairbonding deze update krijgen?
Ik moet Thomas toch even corrigeren. Pairbonding slaan we voor nu nog even over. We richten ons eerst op klanten met alleen een V10 (zonder SuperWifi 2), en zonder telefonie, en verbonden via glasvezel of enkelvoudig koper.
Ja, nog even voor de zekerheid: De nieuwe firmware ondersteunt nog GEEN pairbonding. Verder gaat de uitrol gefaseerd. Daar hebben wij geen invloed op.
Zoals eerder gezegd: Het is afwachten.
Is er een direct aanleiding dat je graag naar de nieuwe firmware wilt,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.