Skip to main content

waarom stuurt u mij een v10 modem ik heb een box 12

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

ik wil sneller internet en u stuurt mij een oude v10 terwijl ik een box 12 heb?

de v10 heeft in het verleden vele problemen gegeven hier dus die wil ik niet

 


De box 12 is niet geschikt voor iedere verbinding.  Heb je koper of glasvezel?


ik wil sneller internet en u stuurt mij een oude v10 terwijl ik een box 12 heb?

de v10 heeft in het verleden vele problemen gegeven hier dus die wil ik niet

De v10 ondersteund pairbonding. Dit is waarschijnlijk nodig voor dat sneller internet. De KPN Box ondersteund geen pairbonding. 


oke dat zal het dan wel zijn werken mijn superwifi punten nog met deze v10 ?

zo niet dan kan die monteur op 7 april de hele toegestuurde handel weer meenemen


oke dat zal het dan wel zijn werken mijn superwifi punten nog met deze v10 ?

Ja. Maar de Experiabox zelf zal dan geen WiFi uitzenden als u de SuperWiFi's aansluit. De KPN Box doet dat wel. En minimaal 1 SuperWiFi zal bekabeld aangesloten morten zijn. Hou daar rekening mee.


oke dat is dan een stap terug ipv vooruit dan mag hij alles meenemen en stap ik over op glasvezel dat wordt binnenkort aangelegd hier

 


Inderdaad als je naar pairbonding gaat, heb je een v10 nodig omdat alleen die dat ondersteund. Als je daarmee een wifipunt verliest, omdat je de Box12 had, krijg je van KPN een gratis Superwifi. Dit omdat het niet jouw schuld is dat dat modem verwisseld moet worden. De Monteur die het Isra komt aanpassen kan die Superwifi er gelijk kosteloos bij doen. Maar ja, als je KPN bij voorbaat al loopt te vervloeken terwijl je er wèl op voorruit gaat, dan krijg je niks.


mooi u bent kpn monteur dan is het voor mij direkt over met kpn.

u kent mijn historie niet met kpn en ik ben jullie onderussen zat.

ga vooral zo door op uw persoonlijke titel en het zal u meerdere klanten kosten.

maakt mij niet uit hoor ik kan zeer goed zonder jullie


Veel succes bij uw nieuwe provider.  Tevens wens ik die provider ook veel sterkte toe. 


echt jongens jullie maken geen reclame voor je bedrijf verre van zelfs.

maar goed wat kan je verwachten van een tent waar arrogante mensen werken blijkbaar.

maakt mij niet uit hoor sticks and stones …… enzo he?


Ik weet niet waar al de emotie vandaan komt maar persoonlijk zou ik juist blij zijn om de nog altijd beste Experia Box te krijgen die KPN ooit heeft geleverd.

De V12 is heden ten dage nog altijd minder stabiel dan de V10 en de V10a is een Experia Box die we beter zo snel mogelijk kunnen vergeten.


en de V10a is een Experia Box die we beter zo snel mogelijk kunnen vergeten.

De v10A is zo slecht nog niet hoor, Op het missen van extra wifi na is hij prima.

Maar de V10 is eigenlijk nog steeds het beste inderdaad,Maar als ik moet kiezen tussen de box 12 en v10A kies ik v10A.


Hoi @adleget, het antwoord op je vraag is al gegeven zo te zien. Als je overstapt naar pairbonding is de V10 het enige modem wat je kunt gebruiken, de Box12 heeft daar geen ondersteuning voor. Als de monteur komt kan hij je, zoals Dennis al zegt, helpen met de installatie van de SuperWifi.

Je zegt dat we jouw historie niet kennen, dat klopt. Je hebt geen gegevens op je profiel staan, daardoor weten wij alleen wat jij in je berichten genoemd hebt. We denken graag met je mee, maar wij kunnen dat niet zonder jouw medewerking.