Skip to main content

Goedendag,

 

Ik ben nu al dagen bezig sinds ik de Box 12 heb om in te loggen, maar het wachtwoord blijft gewoonweg niet vasthangen. Het zal toch niet de bedoeling zijn dat ik om de dag of 2 dagen het modem moet resetten! 

Ik gebruik om in te loggen ook deze site want die andere werken al helemaal niet.

http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Ik ben zo te lezen niet de enigste, kan hier iets aangedaan worden, want dit schiet echt niet op zo!

Verder vind ik het ook heel raar dat als ik mijn wifi wil testen dat ze mijn vorige Experia box gaan testen terwijl die niet eens gekoppeld is, ik heb die namelijk toen omgeruild.

Als dit niet opgelost kan worden dan wil ik graag de omruilen doen terug naar de Experia box want daar had ik nooit problemen mee

Graag actie!

Met vriendelijke groet,

Hoi @JustMe69 . Heb je je box12 al wel een harde reset gegeven?  Ik krijg het idee dat er nog oude gegevens gekoppeld zijn.

Even een tandenstoker in het reset gaatje en dan 10 seconden ingedrukt houden. Daarna even 15 minuten niks met het modem doen. Ben benieuwd of het daarmee is opgelost. 


Ik heb ook al dagen het probleem niet in te kunnen loggen in mijn Box 12-modem....ergerlijk, want gevolg is dat enkele apparaten niet kunnen communiceren met de router.

De modem lijkt regelmatig contact met internet te verliezen.…

 

.


Ik heb ook al dagen het probleem niet in te kunnen loggen in mijn Box 12-modem....ergerlijk, want gevolg is dat enkele apparaten niet kunnen communiceren met de router.

De modem lijkt regelmatig contact met internet te verliezen.…

 

.

Zou je een eigen topic kunnen aanmaken?  Los van het inloggen is de problematiek bij iedereen weer anders.  EN ik kan niet twee analyses in één topic doen want dat wordt onoverzichtelijk.


Hallo,

Ik heb een harde reset gedaan, had ik voorheen ook meerdere keren gedaan.

Daarna log ik in met het ww achterop Box12, dan mag ik het wachtwoord veranderen, en nee ik heb alles juist ingetoetst en dan krijg ik de melding " Het wachtwoord kan niet worden gewijzigd". Zie bijlage.

 

Ik ben er bijna klaar en wil graag de omruiling doen van Box12 terug naar de V10.

 


Het wachtwoord moet voldoen aan bepaalde eisen en dat zijn er nogal wat.  Weet je zeker dat jouw wachtwoord hieraan voldoet? Heb je het ook met een ander wachtwoord geprobeerd?

 

 


Reageer