Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem zoals vele anderen. Wachtwoord werkt niet en kan niet meer inloggen op mijn modem. 

  • Reset modem gedaan, superwifi punten opnieuw ingesteld. Het valt mij op dat mijn wifi netwerk nog steeds hetzelfde heet na de reset, vroeger moest je dat zelf weer opnieuw instellen. Is dit het probleem dat ik zelf geen harde reset kan doen?
  • Edge en Chrome geprobeerd
  • Telefoon en desktop geprobeerd
  • Kabel en wifi connectie internet geprobeerd

Inmiddels een goede oplossing vanuit KPN?

 

Admin: afgesplitst

Hoi @matthajs, welkom op ons forum! Hier is een bekend issue mee, in het onderstaande topic kun je nog een paar tips vinden. Met een komende update wordt het allemaal ook wat makkelijker:

 


Hoi Thomas,

 

Het lukt nog steeds niet. Dit zou toch makkelijker gemaakt moeten worden. Elke keer het modem resetten levert veel extra werk op met het instellen van het hele netwerk thuis. Zonder resultaat helaas. Waarom is er geen wachtwoord vergeten optie zoals in alle andere gevallen? 

De update waar je naar refereert is wellicht nog niet doorgevoerd? Ik merk geen verschil, ook niet on andere browsers, cache legen etc. etc. etc. 

Voor mij een reden om over te stappen. Ik heb simpelweg apparaten die ik al maanden niet aan de praat krijg omdat ik het modem niet in kom. 

 

 

 


Hallo @matthajs via https://192.168.2.254 moet het lukken.

Je kunt een veiligheidsmelding negeren en er doorheen enteren.

 


Beste Jan,

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb alle oplossingen uit de andere threads geprobeerd. Ook deze URL werkt helaas niet.


Wederom mijn netwerk thuis gereset zodat ik het wachtwoord van het modem opnieuw kan instellen. Na het wijzigen van het wachtwoord kom ik in dezelfde sessie nog in het modem met dat wachtwoord. Sinds ik de sessie niet meer open heb kom ik er wederom niet meer in met het wachtwoord zoals ik hem gewijzigd heb. Enige optie is wederom het modem resetten om weer 1 keer toegang te krijgen tot het modem. Bij iedere reset moet ik alle apparaten in huis opnieuw instellen. 

 

Is er nu al een oplossing beste KPN? 


Hoi @matthajs, er is in de tussentijd nog niets veranderd. Anders dan de update en de stappen uit het eerder genoemde topic heb ik hier nog steeds geen oplossing voor


Hi Thomas,

 

Bedankt voor je antwoord. Is het een onderwerp met aandacht of zijn het aantal problemen met klanten te laag?

 

Alle begrip als dat zo is maar dan weet ik ook wat ik kan verwachten qua oplossing (en de timing daarvan). 


We zijn nog wat voorzichtig met de uitrol maar we zijn er nu al wel mee bezig, dat staat ook onder het kopje Wie krijgt de update en wanneer? 😊


Hi Matthajs,

 

Vorige week ben ik overgestapt op Glasvezel van KPN en wilde ik ook dingen aanpassen op de experiabox V12. De monteur gaf aan dat er inderdaad problemen zijn met het inloggen in diverse browsers. Het werkt alleen om in te loggen via Firefox en dan via een private window.

 

Als je dan probeert in te loggen op http://mijnmodem.kpn dan kom je er wel in. Dit is voor mij de enige mogelijkheid om in te loggen.

 

Succes!