Hallo allemaal! Ik ben nieuw bij kpn, en bij het instellen va het modem heb ik een nieuw wachtwoord aangemaakt met mijn password manager (volgens de opgegeven vereisten). Echter, als ik opnieuw wil inloggen wordt het wachtwoord niet geaccepteerd. Terwijl dit gewoon ge’copy-paste wordt vanuit mijn password manager, dus de tekens kloppen. Ook met het originele wachtwoord op het etiket tevergeefs geprobeerd.
“Modem resetten” zeg je dan, en dat zei ik ook. Dus meermaals gedaan, maar alsnog worden beide wachtwoorden niet geaccepteerd.
De wachtwoorden kloppen qua tekens, ik heb de QR code op het etiket gescand en vanuit daar gekopieerd. De box resetten doe ik telkens met een punaise, ik voel duidelijk het knopje indrukken, en ik houd hem voor 10-15 sec ingedrukt. Dan duurt het even voor de box gaat resetten, na ±1 minuut branden alle LED’s weer normaal en laad de login pagina weer.
Ook wis ik telkens mijn cookies voor ik inlog en kopieer het wachtwoord, ipv typen. Mijn verbinding is altijd bekabeld geweest.
Ik kom dus nu de hele admin pagina van mijn Box niet meer in. Heeft iemand een beter idee dan wat ik tot nu toe heb geprobeerd?