Skip to main content
Vraag

Wachtwoord KPN Box 12 werkt niet

• November 15, 2024
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Na drie maanden vechten met het modem ben ik er wel klaar mee en kan ik echt even een helpende hand gebruiken.

Ik kan namelijk niet inloggen op het modem, ook niet na een Factory reset. Dit gaat al maanden zo en het is echt ontzettend frustrerend. Alle tips zijn welkom. 

Zo ver is geprobeerd:
Wachtwoord wijzigen in de app, [Inloggen werkt erna nog steeds niet]
Factory reset doen. {Admin WW werkt niet]
Meerdere variaties van het admin wachtwoord geprobeerd. [Werkte helaas ook niet.]
[Ook geprobeerd in te loggen via verschillende web browsers. Werkte helaas ook niet]

Inmiddels hebben we ook de internet kabel vervangen [We hebben download issues, dit is de reden waarom we het modem en de settings wilden checken], maar ook dit maakt helemaal geen verschil in ons probleem. Wie o wie heeft de magische oplossing zodat we kunnen inloggen in ons modem?

Het is overigens een KPN Box 12b

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​Weet je toevallig welke softwareversie je hebt, ​@SRijksen? Ik snap dat het lastig te zeggen is, als je niet kunt inloggen. Gelukkig kun je het wel zien op het inlogscherm. Als je daar een afbeelding ziet van het modem dat jij hebt, dan heb je de nieuwste softwareversie. Als je deze niet ziet, dan heb je nog de oude softwareversie.