Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord ontcijferen achterop modem

  • 14 September 2024
  • 11 reacties
  • 126 keer bekeken

Hallo,

 

reeds 86 pogingen verder maar helaas kan ik mijn admin wachtwoord van het modem maar niet ontcijferen.

ik wil geen nieuwe box ivm alle apparaten omzetten. Voor de winnende reactie heb ik een €10 Bol cadeaukaart :) 

volgens mij is het s7p<X3V’6) maar ook als enerlaatste karakter heb ik de o,0,Q en 8 al geprobeerd.

 

Hallo @Chielw 

 

Scan de QR code, daarin staat het wachtwoord ook, daarna zou je hem met copy-paste moeten kunnen invoeren.


Volgens mij is het 2 na laatste karakter een ` en geen '. Of iets anders. U heeft een ’, dat is weer iets anders 😁

En het 1 na laatste karakter, is dat geen e?


Dat is een kleine ⁸ natuurlijk


Zo idioot hé, dat je moet gissen wat er staat...


@GeSp bedankt voor de super tip!

ik weet niet wat ik zie..

Staat er nou vooraan ook nog een Apostrof zonder dat die op de sticker staat?!

 


Volgens de code wel, maar je kan het met beide varianten proberen, met of zonder dat 1ste karakter.


@GeSp ga het vanavond proberen! Kan je mij een pb of iets sturen? Met alleen al die tip heb je de bon verdient haha


Bedankt maar geef die bon maar aan een goed doel.


Het zouden 10 tekens moeten zijn. Waar die eerste aanhalingsteken vandaan komt weet ik niet. Maar die staat zeker niet op de sticker.

Bovendien is dit niet de volledige inhoud van de QR code. Want de WiFi naam/wachtwoord horen ook in die QR code te staan.


Ik ben inmiddels ingelogd zonder die eerste apostrof. Dank allemaal!


@Chielw 

 

Gebruiksvriendelijkheid is een onbekend iets bij de fabrikant.


Reageer