Skip to main content
Antwoord

Wachtwoord oude v10 overnemen naar nieuwe. Hoe doe ik dat?

• May 30, 2025
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

PietKei
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Mijn Experiabox v10 is defect en krijg een nieuwe, helaas weer de v10.

Om de instellingen van de geinstalleerde devices te behouden moet ik het wachtwoord en gebruikersnaam van de oude Experiabox invullen.

Maar welke gebruikersnaam en wachtwoord?

Moet ik ook de ssid van de 2.4 en 5ghz band gelijk maken aan de oude Experiabox.

Dank!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@PietKei, tegenwoordig is het zo dat bij een vervanging van de KPN Experiabox, de instellingen zoals Wifi wachtwoord en netwerknaam worden opgeslagen. Als je dan de nieuwe aansluit blijven op die manier alle apparaten verbonden en hoef je niets nieuws in te stellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• May 30, 2025

Om de instellingen van de geinstalleerde devices te behouden moet ik het wachtwoord en gebruikersnaam van de oude Experiabox invullen.

Hoe kom je daarbij? Dat kan helemaal niet. De nieuwe Experiabox heeft gewoon het standaard wachtwoord voor de webinterface. Of geen wachtwoord bij oude firmware versie. Alle instellingen moet je opnieuw instellen. Een backup maken ofzo is niet mogelijk. 

Moet ik ook de ssid van de 2.4 en 5ghz band gelijk maken aan de oude Experiabox.

Dat kan natuurlijk. Als dat al niet automatisch gebeurt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@PietKei, tegenwoordig is het zo dat bij een vervanging van de KPN Experiabox, de instellingen zoals Wifi wachtwoord en netwerknaam worden opgeslagen. Als je dan de nieuwe aansluit blijven op die manier alle apparaten verbonden en hoef je niets nieuws in te stellen. 

Â