Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord wifi klopt niet, hoe vind ik het juiste wachtwoord?

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik probeer mijn nieuwe smartphone te verbinden met wifi, zodat ik hem verder kan instellen. Ik heb bij wifi het wachtwoord achterop de modem ingevuld maar die is blijkbaar niet correct. Hoe vind ik hem? 
Kan iemand mij daar svp mee helpen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Mica413. Welkom op de KPN Community! Top dat het je inmiddels is gelukt om je nieuwe smartphone te verbinden met de Wifi. 

Goed dat je op onze website en op de KPN Community dan gaat zoeken naar hulp en een oplossing voor je probleem. Dan ben je hopelijk deze hulppagina tegengekomen die uitlegt waar je je Wifi-gegevens kunt vinden en hoe je dat anders kunt aanpassen. Maar ik kan mij voorstellen dat het soms moeilijk selecteren is welke informatie je dient te gebruiken. Dat is misschien ook het geval met de KPN Community met haar kennisbank en vele topics die over dit onderwerp gaan. Daarom heb ik even de belangrijkste info hieronder gezet.

Hopelijk heb ik zo meelezers van dit topic van duidelijke informatie kunnen voorzien hoe ze hun Wifi-gegevens kunnen achterhalen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 11, 2025

Beste ​@Mica413 even inloggen in je modem met een bekabeld apparaat, dan zie je in de rubriek wifi ook je wachtwoord staan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2025

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik wilde juist berichten dat het inmiddels is gelukt :-}.

Het was me trouwens helemaal niet bekend dat je in kan loggen in je modem. En ook niet, hoe.
Dus ik kan me voorstellen dat anderen dit ook niet bekend is.  
Op de site van KPN wordt hier wel over gesproken, alleen op een - zoals het op mij overkwam, iemand die er niet van wist - manier alsof het vanzelfsprekend is dat men weet dat je kan inloggen in je modem, dat je daar inzage hebt in gegevens, en hoe je dit moet doen.
Ik kwam er daarom via de site niet uit. 
Ik heb, daarbij, geen KPN app en ga dus op jullie site te rade over dingen.

Ik wil dit graag even, ter informatie, doorgeven aan KPN. 

Dank nogmaals en een vriendelijke groet.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Mica413. Welkom op de KPN Community! Top dat het je inmiddels is gelukt om je nieuwe smartphone te verbinden met de Wifi. 

Goed dat je op onze website en op de KPN Community dan gaat zoeken naar hulp en een oplossing voor je probleem. Dan ben je hopelijk deze hulppagina tegengekomen die uitlegt waar je je Wifi-gegevens kunt vinden en hoe je dat anders kunt aanpassen. Maar ik kan mij voorstellen dat het soms moeilijk selecteren is welke informatie je dient te gebruiken. Dat is misschien ook het geval met de KPN Community met haar kennisbank en vele topics die over dit onderwerp gaan. Daarom heb ik even de belangrijkste info hieronder gezet.

Hopelijk heb ik zo meelezers van dit topic van duidelijke informatie kunnen voorzien hoe ze hun Wifi-gegevens kunnen achterhalen.