Skip to main content

Wanneer komt de door mij langverwachte update van het Box 14 modem.

Mijn huisautmatisering (Homey) werkt nog steeds niet goed omdat het modem bepaalde UBuntu clients (waaronder Homey) geen ipv4 adressen geeft. KPN is hier al van op de hoogte en heeft hier een fix voor geschreven. Alleen moeten ze die dan nog wel beschikbaar stellen 😢 De helpdesk kan me niet helpen misschien dat hier op het forum een moderator of zo meer invloed heeft.

Fijn dat de update z'n weg naar jullie al heeft gevonden. We zullen z.s.m. een Product update maken over deze update zodat je helemaal op de hoogte bent van de (overige) verbeteringen. 


moet nog even geduld hebben vrees ik

 


Heb je de modem herstart? Ik kreeg de update na een herstart.


Fijn dat de update z'n weg naar jullie al heeft gevonden. We zullen z.s.m. een Product update maken over deze update zodat je helemaal op  de hoogte bent van de (overige) verbeteringen. 

Zit de product update er al aan te komen, ben toch benieuwd wat er is veranderd?


Ik heb nu ook de laatste update binnen V14.C.23.16.00.

 

Nu werkt mijn steam deck weer op het wifi! Door deze update heeft mijn steam deck een ipv4 adres gekregen en werkt alles zo als het zou moeten. Top!

 

Ik kreeg de update automatisch. (vandaag)

Overigens zijn de lampjes op de box 14 nu ook allebei weer groen.


Fijn dat de update z'n weg naar jullie al heeft gevonden. We zullen z.s.m. een Product update maken over deze update zodat je helemaal op  de hoogte bent van de (overige) verbeteringen. 

Zit de product update er al aan te komen, ben toch benieuwd wat er is veranderd?

Sorry, was lange tijd wat onduidelijkheid over wanneer wel en niet. Hier is ‘ie: