Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt de volgende update voor de Experia Box V10?

• June 3, 2026
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Er komt een update voor de V10 zei u een paar weken geleden. Wat is de tijdspanne?

Duurt een paar maanden om  bij iedereen te updaten?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@HP51 ,

Er wordt vooraf geen releasedatum gecommuniceerd. Je kunt de updates volgen via deze website:

https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductArea%5D%5B0%5D=13

Zodra de updates beginnen, duurt het niet lang meer tot jij ook aan de beurt bent.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 3, 2026

Hallo ​@HP51 ,

Er wordt vooraf geen releasedatum gecommuniceerd. Je kunt de updates volgen via deze website:

https://community.kpn.com/product-updates?filters%5BproductArea%5D%5B0%5D=13

Zodra de updates beginnen, duurt het niet lang meer tot jij ook aan de beurt bent.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@HP51,

Ik zie dat Noordzee hier al de juiste uitleg over heeft gegeven, dus dat hoef ik niet nogmaals te doen 😊 Zodra er een update gepland staat schrijven wij daar een product update over, ik wil je dus ook aanraden om de product updates af en toe even te bekijken!

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • June 4, 2026

@Maja van KPN probleem is alleen dat er een paar maand terug iets gereleased is maar omdat het blijkbaar een puinbak was weer teruggetrokken is. En de v10 is nu weer achteraan in de rij is gezet omdat om je collegas te citeren andere apparaten ook updates verdienen. De huidige software op de V10 zit vol bugs, net als die van sw punten maar dat ter zijde, maar blijkbaar is het beleid we releasen iets, werkt het niet jammer dan we gaan daar pas naar kijken als we eerst alle andere apparaten hebben weer van iets dat hopelijk werkt hebben voorzien.

Dus wanneer kunnen we een oplossing verwachten voor de puinhoop die jullie zelf hebben veroorzaakt? Mijn V10 en tot voorkort sw1 draaiden rete stabiel totdat kpn het hoog in de bol kreeg en alles onder 1 schilletje dacht te moeten brengen.