Skip to main content
Vraag

Wanneer komt KPN met een voor Wifi 7 geschikt modem?

• April 29, 2026
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben tocht wel benieuwd waarneer kpn weer voorop gaat lopen verschillende providers bieden al een wifi 7 modem aan zoals delta.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 29, 2026

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • April 29, 2026

En los daarvan, wat wil je nu precies met Wifi7?

Leuk om te zeggen bij verjaardagsfeestjes ik heb wifi7, mooi man, maar heb je ook apparatuur welke werkt met wifi7???

Het is leuke verkoop praat van Delta, maar als je een snelweg hebt en je auto rijdt maar 75 km per uur, wat moet je dan met die snelweg????

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 29, 2026

Beste ​@Marcomestreech afgezien van de vraag of je het nodig hebt of niet en of je de geschikte randapparatuur voor Wifi7 hebt, zal KPN vanzelf meedelen wanneer ze met nieuwere apparatuur gaat komen.

Abonneer je daartoe op de nieuwsbrief en/of volg de ontwikkelingen binnen dit forum.

Voorlopig voldoen wifi4, wifi5 en wifi6 nog goed voor de meeste consumenten, de nerds daargelaten.😎

Forum|alt.badge.img+2

En los daarvan, wat wil je nu precies met Wifi7?

Leuk om te zeggen bij verjaardagsfeestjes ik heb wifi7, mooi man, maar heb je ook apparatuur welke werkt met wifi7???

Het is leuke verkoop praat van Delta, maar als je een snelweg hebt en je auto rijdt maar 75 km per uur, wat moet je dan met die snelweg????

Wat heeft de snelweg hiermee te maken uit evaring van werk weet ik wifi 7 een betere brandbeet heeft dan wifi 6 maar dat is eerlijk gezegd ook ieder zijn ding.