Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijg ik de firmware update voor mijn Box 12met nu nog SGEJ1000060E

• May 15, 2025
  • 8 reacties
  • 121 keer bekeken

wanneer krijg ik de nieuwe firmware in mijn box 12? begrijp dat de box 12 al een aantal keer een firmware update kon krijgen maar ik zit nog op een oude. ik zou graag ook de nieuwe update willen ontvangen V12.C.24.16.14.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Fam.E ,

Dat is niet te zeggen. KPN doet deze update in groepen. Je krijgt wel van te voren een bericht. Maar je kunt je niet opgeven voor een versnelde update en ook niet de update bv zelf regelen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 15, 2025

Hallo ​@Fam.E ,

Dat is niet te zeggen. KPN doet deze update in groepen. Je krijgt wel van te voren een bericht. Maar je kunt je niet opgeven voor een versnelde update en ook niet de update bv zelf regelen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Lijkt me toch wel dat kpn zorg dat SGEJ1000060E snel wordt geupdate dat die eerder een nieuwere firmware krijgen dan de mensen die al een nieuwere firmware hebben?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 15, 2025

Dat weten ze uiteraard.

Maar de update loopt niet altijd zonder problemen. Vrijwel dagelijks zien we hier klanten die problemen ervaren na zo'n update met allerlei instellingen. Stel dat ze alle klanten in één keer overzetten? Dat kan wel eens voor veel problemen tegelijk zorgen. Zoiets moet gemanaged worden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

begrijp ik volledig.

maar snap alleen niet dat net zoals bij mij ik krijg een nieuwe kpn box 12 dat die dan niet volledig geupdate naar de klant wordt gestuurd nee sturen ze hem op me oude firmware. dat vind ik dan wel jammer.

• May 15, 2025

begrijp ik volledig.

maar snap alleen niet dat net zoals bij mij ik krijg een nieuwe kpn box 12 dat die dan niet volledig geupdate naar de klant wordt gestuurd nee sturen ze hem op me oude firmware. dat vind ik dan wel jammer.

Er zijn klanten die nog Experia WiFi's hebben. Die werken (nog) niet samen met de nieuwe firmware. Daarom staat de oude firmware er nog op. Want deze klanten zouden met een KPN Box met nieuwe firmware geen goed samenwerkend WiFi netwerk meer hebben.

Leen59
Wijsgeer
  • May 15, 2025

Net zoals klanten met Super WiFi 1 !

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2025

Ik zie bij andere die de zelfde vraag stellen snel geholpen zijn met de update dus het kan wel lijkt me.

• May 21, 2025

Ik zie bij andere die de zelfde vraag stellen snel geholpen zijn met de update ...

Dat zie ik over het algemeen niet. Soms wel met oude firmware op de zwarte SuperWiFi's. Die worden soms zelfs omgeruild als het echt niet lukt. Maar bij de KPN Box moet men meestal maar gewoon afwachten. 

RobertLa
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • August 18, 2025

Ik zit ook nog op de SGEJ1000060E firmware. Het is inmiddels half augustus 2025. Hoe lang kan dit nog duren?