Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijg ik de nieuwe update op mijn V10?

• April 1, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Heb nog steeds software versie V1.01.00T04.3 Intermediate, wanneer krijg ik een update naar de nieuwste versie, zou graag het meeste profijt krijgen uit mijn Super Wifi 2 punten door beide draadloos aan te sluiten. Zie dat dit automatisch zou moeten gaan, maar zie de update nog steeds niet. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@hitte, ik zie dat anderen hier je al uit hebben gelegd dat het echt even afwachten is tot je de update gaat ontvangen. Onhandig voor jou, aangezien je de SuperWifi graag draadloos zou willen gebruiken 😬 We zijn druk bezig met de stapsgewijze uitrol van de nieuwe software, en het is niet mogelijk om iets te doen waardoor je de update versneld zult ontvangen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 1, 2025

Dat gaat inderdaad automatisch maar er is geen planning. Ineens is het er. Overigens kan je alleen het maximale uit de wifipunten halen als je ze bekabeld. Kijk even rond op het forum en waarschijnlijk kom je dan tot dezelfde conclusie als ik. Gelukkig is de update er nog niet.....

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 1, 2025

Gaat er nu net over dat ik mijn beide superwifi2 draadloos kan gebruiken, kan helaas geen utp kabel aanleggen naar de plaats waar ik het WiFi signaal wil verbeteren. Heb ergens eens iets gelezen over een monteursinstructie om die updates handmatig op de experiabox te installeren, kan echter die tip niet meer terugvinden. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 1, 2025

Gaat er nu net over dat ik mijn beide superwifi2 draadloos kan gebruiken, kan helaas geen utp kabel aanleggen naar de plaats waar ik het WiFi signaal wil verbeteren. Heb ergens eens iets gelezen over een monteursinstructie om die updates handmatig op de experiabox te installeren, kan echter die tip niet meer terugvinden. 

Gaat helaas niet werken, de update is niet te forceren en tot die tijd kun je de SW#2 niet draadloos gebruiken met de V10 met de huidige firmware. ​@hitte 

• April 1, 2025

Voor zover ik begrepen heb houden de SW2's op dit moment de update nog tegen, evenals SW1's en EW's. Alleen icm een Box 12 worden SW2's gelijktijdig geüpdatet. Huishoudmigraties noemen ze dat en die worden nog niet gedaan met een V10. Wat wel gedaan wordt is het updaten van een "losse" V10 en als daar dan later een SW2 aan gekoppeld wordt, wordt die ook geüpdatet, maar dus niet tegelijk. Maar ook als je de SW2 afkoppelt is er nog geen garantie dat je V10 snel aan de beurt is. 

Kortom, het duurt nog wel even. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2025

Hi ​@hitte, ik zie dat anderen hier je al uit hebben gelegd dat het echt even afwachten is tot je de update gaat ontvangen. Onhandig voor jou, aangezien je de SuperWifi graag draadloos zou willen gebruiken 😬 We zijn druk bezig met de stapsgewijze uitrol van de nieuwe software, en het is niet mogelijk om iets te doen waardoor je de update versneld zult ontvangen.