Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijgt mijn Box 12 nieuwe software?

• August 29, 2025
  • 11 reacties
  • 182 keer bekeken

Goedemorgen! Ik heb zojuist mijn KPN box 12 onder het stof vandaan gehaald en in ons nieuwe huis geïnstalleerd. Echter staat hier nog de oude ‘SGEJ1000060E’ software op. Ik vraag mij af hij vanzelf in de que voor de nieuwe software geplaatst wordt of dat hij deze gemist heeft omdat hij nog nooit aan gestaan heeft. Alvast bedankt voor de hulp! 

Beste antwoord door joey92

omdat de Box12 uit heeft gestaan, is deze niet mee genomen in de update groep. laat hem even 2 weken aangesloten dan zou deze vanzelf worden mee genomen in de update groep.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • August 29, 2025

omdat de Box12 uit heeft gestaan, is deze niet mee genomen in de update groep. laat hem even 2 weken aangesloten dan zou deze vanzelf worden mee genomen in de update groep.

• Auteur
  • Topper
  • August 29, 2025

Bedankt! Dan wachten we het nog even af… 

• September 15, 2025

Update al binnen? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

Heb je al een update-update? :-)

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Yes binnen!! 

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Nu alle SuperWifi 2 punten opnieuw installeren…

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hoi ​@pepijnbak en nog bedankt voor jouw bericht hier :)

Nu alle SuperWifi 2 punten opnieuw installeren…

Fijn dat je de update inmiddels binnen hebt 💪🏻 Is het nog gelukt om de Super wifi 2 punten opnieuw te installeren?

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2025

Hoi ​@Jan van KPN

Nog niet. Hij blijft rood branden ook al verbind ik hem met een kabel in de Box 12. Suggesties? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Goedemorgen ​@pepijnbak en bedankt voor je terugkoppeling!

Wat betreft het feit dat het lampje van je Super wifi2 punten rood branden; zou je dit artikel op onze Kennisbank eens door willen nemen? Daar wordt precies uitgelegd wat je zoal kunt doen wanneer dit probleem zich voordoet. Laat je ons weten of je er aan de hand van die informatie uit bent gekomen?

• Auteur
  • Topper
  • October 8, 2025

Goedemorgen ​@Jan van KPN ,

Het is mij nog steeds niet gelukt. Alle stappen doorlopen en ook uren lang na een reset aan de kabel laten staan. Heb jij nog ideeën? Ik heb niet het idee dat ik iets verkeerd doe. Het artikel van de kennisbank is redelijk straight forward…

Groetjes,

Pepijn

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 10, 2025

Wat is de huidig firmwareversie van die SuperWiifi 2 punten, ​@pepijnbak? Dit staat op de inlogpagina van de webinterface van de beide SuperWifi punten.