Skip to main content

Hallo, ik heb sinds 2002 box 12 van kpn met software SGEJ1000060E, ik heb geen superwifi punten aangesloten. Mijn vraag wanneer wordt mijn box geupdate?

groet Henk

Hoi @Monnik55, welkom, goede vraag! Als je echt helemaal geen wifipunten hebt aangesloten, of alleen maar SuperWifi 2 (de zwarte ronde) dan zou ik verwachten dat je de update al gekregen zou hebben. Het kan zijn dat ons beheersysteem jouw Box 12 niet goed kan bereiken. Dan lukt het pushen van de update ook niet. Wat je zou kunnen doen is de Box even een reset geven. Dan verwacht ik wel dat je op, relatief, korte termijn aan de beurt bent.

Oké , ikga hem eerdaags resettenen dan zien we wel app als het wel of niet lukt 

gr monnik 55

Goedemiddag, heb zojuist het modem gereset, nu afwachten, als ik 2 weken wacht op de update zou dat lang genoeg zijn?

groeten Monnik55

Goedemiddag, heb zojuist het modem gereset, nu afwachten, als ik 2 weken wacht op de update zou dat lang genoeg zijn?

groeten Monnik55

heb je de update al gekregen? ik wacht ook nog steeds en ik heb geen wifi punten of wat dan ook. moet ik echt die router resetten voor een update? kan dat niet gewoon gepushed worden door klantenservice?

Neen er is nog niks geupdate!

Vandaag 19 november heb ik weer gekeken en mijn modem is geupdate.

mijn dank Monnik55

Reageer