Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kunnen we weer een firmware update verwachten voor de KPN Box 14?

• 29 april 2025
  • 1 reactie
  • 79 keer bekeken

Kevin O
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Hallo,

het is alweer 7 maanden geleden dat er een Firmware update is geweest voor de box 14,

wanneer kunnen we de update verwachten?

want heb nog steeds het probleem dat ik via lan geen publiek ipv6 adres krijg (wel lokaal)

via wifi krijg ik wel gewoon een publieke ipv6 adres,

via elk andere router krijg ik gewoon een ipv6 adres, alleen via de box 14 is dit gebugged,

tevens soms met lange download sessies (downloaden van games) valt het internet van de box 14 weg of wordt het heel traag (1Mbps) nogmaals dit probleem heb ik niet met een simpel asus routertje,

wellicht dat het aan de firmware ligt? Of dat mijn box 14 wellicht defecten vertoont?

Beste antwoord door Denise van KPN

Het is inderdaad al weer even geleden dat de KPN Box 14 een update heeft gehad, ​@Kevin O. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer de volgende komt, dit is niet bekend. Zodra er wel meer bekend is, dan delen we dit in de Product Updates.

Maar laten we kijken of we jouw probleem kunnen verhelpen. Je krijgt dus alleen geen publiek IPv6 adres als je verbonden bent met een kabel op de KPN Box 14. Dat is wel gek. Heb je al eens geprobeerd het modem een reset te geven?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 9023 reacties
  • Antwoord
  • 2 mei 2025

Het is inderdaad al weer even geleden dat de KPN Box 14 een update heeft gehad, ​@Kevin O. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer de volgende komt, dit is niet bekend. Zodra er wel meer bekend is, dan delen we dit in de Product Updates.

Maar laten we kijken of we jouw probleem kunnen verhelpen. Je krijgt dus alleen geen publiek IPv6 adres als je verbonden bent met een kabel op de KPN Box 14. Dat is wel gek. Heb je al eens geprobeerd het modem een reset te geven?

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic