Skip to main content

Is er iets bekend over wie wanneer die update ontvangt?

Ik zit net in de overgang van Ziggo naar KPN en het zou heel fijn als ik eerst bij de IPv4 instellingen kon, voor dat ik eerste devices met vast ip-adres om moet gaan zetten.

Het zijn er nogal wat, dus het zou een hoop tijd schelen als ik het modem kon aanpassen aan mijn adresschema in plaats van omgekeerd.

Vast bedankt,

 

Wim Kreuger

Nee, dat wordt bekend gemaakt in het volgende topic.

Moderator Erik_ schreef:
Zodra we in grotere getale gaan uitrollen laten we het gelijk weten.


Ik hoop dan voorlopig nog niet voor klanten met Superwifi.

 

Mesh werkt nog niet

Wat nog niet werkt in de nieuwe software is mesh. Hiervoor moeten namelijk ook de wifiversterkers van KPN deze software hebben, en dat is nog niet zo. 

Als je dan ook gebruik maakt, of wilt gaan maken, van SuperWifi punten, let er dan op dat nu de eerste hiervan nog bekabeld aangesloten moet worden op de KPN Box 12. 

Ook heb je dan weer twee verschillende wifinetwerken naast elkaar. Met elk hun eigen instellingen. En twee verschillende webinterfaces om die instellingen te beheren.

Ik wil niet weer terug naar verschillende netwerken, dan kan ik weer een wifipunt naar beneden halen en de Wifi op de modem uitzetten.

 

pedit]

Ik zie later dat dit nog? niet uitgerold wordt naar superwifi klanten, ik hoop eigenlijk dat dit pas gaat gebeuren nadat superwifi ook geupgrade is.


Precies mijn vraag in het genoemde topic. Daarop gaf moderator @Erik_ dit antwoord:

En wat betreft dit: daar houden we rekening mee. Precieze planning van alles is nog niet bekend (en is op het moment ook nog niet in beton gegoten), maar we gaan in ieder geval niet een hele grote groep met klanten ineens hun mesh ontnemen :)