Skip to main content

Helaas een LAN poort van de KPN modem is kapot, waardoor ik niet alle vier de LAN poorten kan gebruiken. De poort op de modem is kapot, want kabels wisselen levert wel weer verbinding op wel werkende poorten.

 

Ik heb gebeld met KPN servicenummer en om een nieuwe modem gevraagd. De technische dienst zou een nieuwe modem opsturen, maar na een week nog steeds niets gehoord of gekregen. Hoe kan ik de status zien van het opsturen van een nieuwe modem?

Ik ben bang dat er iets niet goed gegaan is. Bel morgen nog een keer naar de klantenservice 0800-0402. 


Welkom op het forum @PUFA, vaak wordt een vervangend modem naar een servicepunt bij jou in de buurt gestuurd. Zodra het modem daar dan klaar ligt zal er een sms'je worden gestuurd zodat je weet dat je die kunt ophalen. Dat sms'je had je toen je dit bericht plaatste vermoedelijk (nog) niet gehad. Heb je die inmiddels wel gehad? Of heb je contact al gehad met de klantenservice zoals Joep noemde?


@Jasper & @Joep1965 , Ik heb zoals joep aangaf de volgende dag gebeld de klantenservice. Mijn call staat in het systeem en de eerste callcenter medewerkster heeft een verzoek voor een nieuwe modem ingediend. Maar zij heeft een persoonlijk bericht gekregen van de logistieke dienst en deze kan de tweede callcenter medewerkster niet inzien. De tweede callcenter medewerkster heeft een terugbel verzoek ingediend bij de eerste, maar ik heb nog via email of telefoon contact met mij opgenomen. Dus ik heb nog steeds idee of ik een nieuwe modem krijg en wanneer. Want geen mail of sms gehad dat de modem onderweg is.


Dat geeft vooral onduidelijkheid dus, dat helpt jou niet. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook kijken wat ik kan zien.


@Jasper

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld met de adres en klantnummers. Het zou erg fijn zijn als jij eventjes kan kijken wat er nu aan de hand is. Ik zie je antwoord met spanning te gemoed.

 

PUFA


Dank je @PUFA, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Het lijkt er inderdaad op dat er wat onduidelijkheid is wie het modem gaat versturen. Volgens mij hebben we beiden geen zin om daarop te wachten, dus ik heb zelf een modem voor je aangevraagd. Deze zal je morgen na 14.30 kunnen ophalen bij het servicepunt die ik in een privébericht aan je heb gestuurd 🙂


@Jasper . Dank voor je hulp. Voordat jij mij een berichtje had gestuurd via het forum had ik een e-mail en sms'je al ontvangen dat er een nieuwe modem onderweg was. Ik heb van het weekend de modem gewisseld bij het PostNL-punt. En het was heel eenvoudig om de nieuwe modem te installeren, ook omdat ik dezelfde type modem terug kreeg. Ik was verrast dat het zelf ingestelde wifi naam en wachtwoorden netjes in de nieuwe modem door KPN zijn gezet bij installeren van de modem. Dat schilde veel tijd bij installeren.

 

Jasper, nogmaals dank voor je hulp.


Helemaal goed, fijn dat je het modem ontvangen hebt en dat alles nu zo soepel werkt! Graag gedaan en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.