Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik de softwareupdate van mijn Box 12?

  • 13 September 2024
  • 15 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb dezelfde vraag (Ik wacht nog op de softwareupdate van mijn BOX 12. Heeft nu nog versie SGEJ1000060E.

Wil graag naar de nieuwste Software versie. Wanneer kan ik die verwachten.)
 

en GEEN superwifi punten (ooit gekocht, maar weer terug gestuurd)

Misschien staan bij mij die super wifi punten (versie 1 denk ik, want is erg lang geleden) ook nog geregistreerd?

Kunt u ze voor me verwijderen aub?

 

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet 

Janne

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @jannewies en bedankt voor jouw bericht :)
Ik kijk graag voor je of ik er voor kan zorgen dat je wordt omgezet naar de nieuwste software. Zou jij daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hoi @jannewies en bedankt voor jouw bericht :)
Ik kijk graag voor je of ik er voor kan zorgen dat je wordt omgezet naar de nieuwste software. Zou jij daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

Dag @Jan van KPN , kunt u dit ook bij mijn box 12 doen.  Alleen de V12 aangesloten en mijn profiel is uiteraard gevuld!

Bij voorbaat dank!

groet, Ed


Hallo Jan van KPN,

Ik heb mijn profiel voor je ingevuld.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

vriendelijke groet,

Janne / jannewies


@Jan van KPN indien het mogelijk is, dan zou ik ook graag de update willen krijgen. Ik maak gebruik van de Box 12 modem met daarbij 2 KPN WIFI 2 punten. Dit waren voorheen WIFI 1 punten maar zijn vorige maand vervangen door WIFI 2. Mijn profiel is verder volledig ingevuld.


@Jan van KPN indien het mogelijk is, dan zou ik ook graag de update willen krijgen. Heb sinds vandaag  KPN 12 box modem met software version SGEJ1000060E.

Alleen jammer dat modem niet aan de muur te hangen is door de standaard die er onder zit.


Goedemorgen @0011 , @FolkertJ en @jannewies :)
Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst voor de software update dus wacht het nu heel eventjes af! 


@Jan van KPN indien het mogelijk is, dan zou ik ook graag de update willen krijgen. Heb sinds vandaag  KPN 12 box modem met software version SGEJ1000060E.

Alleen jammer dat modem niet aan de muur te hangen is door de standaard die er onder zit.

Goedemorgen @TMG1961 :)
Kan ik voor je regelen; maak je ook gebruik van Super wifi 2 punten?


@Jan van KPN indien het mogelijk is, dan zou ik ook graag de update willen krijgen. Heb sinds vandaag  KPN 12 box modem met software version SGEJ1000060E.

Alleen jammer dat modem niet aan de muur te hangen is door de standaard die er onder zit.

Goedemorgen @TMG1961 :)
Kan ik voor je regelen; maak je ook gebruik van Super wifi 2 punten?

Dank je. Nee, maak geen gebruik van super wifi 2 punten, alleen het modem. 


@Jan van KPN indien het mogelijk is, dan zou ik ook graag de update willen krijgen. Heb sinds vandaag  KPN 12 box modem met software version SGEJ1000060E.

Alleen jammer dat modem niet aan de muur te hangen is door de standaard die er onder zit.

Er zit een beugel bij in de doos waarmee u hem zeker wel aan de muur kunt hangen. Goed zoeken in de doos. Ze hebben hem goed verstopt.


Goedemorgen @0011 , @FolkertJ en @jannewies :)
Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst voor de software update dus wacht het nu heel eventjes af! 

Heel fijn, bedankt!


Dank je. Nee, maak geen gebruik van super wifi 2 punten, alleen het modem. 

Helder, ook jou heb ik inmiddels aan de lijst toegevoegd @TMG1961 :) 


Goedemorgen @0011 , @FolkertJ en @jannewies :)
Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst voor de software update dus wacht het nu heel eventjes af! 

Hartstikke bedankt Jan! Enig idee hoelang dat “eventjes” gaat duren? Of heb jij daar geen enkele invloed (meer) op…(bv de systeembeheerder zeggen dat ze die update ff moeten uitrollen naar de nieuwe lijst…) Hoedanook: dankjewel! vg Janne


Goedemorgen @0011 , @FolkertJ en @jannewies :)
Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst voor de software update dus wacht het nu heel eventjes af! 

Geweldig Jan, ik ben u zeer erkentelijk voor deze service🤗. Hopelijk gebeurt het nu snel! 😉. Hartelijke groet, Ed


Goedemorgen @0011 , @FolkertJ en @jannewies :)
Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst voor de software update dus wacht het nu heel eventjes af! 

Hartstikke bedankt Jan! Enig idee hoelang dat “eventjes” gaat duren? Of heb jij daar geen enkele invloed (meer) op…(bv de systeembeheerder zeggen dat ze die update ff moeten uitrollen naar de nieuwe lijst…) Hoedanook: dankjewel! vg Janne

Geen idee, ik vraag dit nog even voor je na! Zodra ik meer weet, laat ik dat hier uiteraard eventjes weten :)


@Jan van KPN Excuses dat ik meelift op deze thread.
Ik ben sinds Januari 2024 bezig te proberen om een upgrade te krijgen en heb meerdere malen met KPN gebeld en zelfs een “nieuwe modem” ontvangen.

Helaast tot op heden nog niets ontvangen en zit ik met een KPN 12 box modem met software version SGEJ1000060E.


Dus als het mogelijk is om me toe te voegen aan de lijst zou ik heel dankbaar zijn.
Ik heb mijn profiel volledig gevuld.


Reageer