Skip to main content

Wat houd de update in, en welke nacht wordt de modem ge-update? 

Hallo ​@RalfSchooneveld ,

Welke nacht is niet te zeggen, het gaat in groepen geüpdatet worden. Hier gaat het om:

Of als je een Box 12 hebt: 

Hallo ​@RalfSchooneveld ,

Welke nacht is niet te zeggen, het gaat in groepen geüpdatet worden. Hier gaat het om:

Of als je een Box 12 hebt: 

Dank u 

Waarom plaatst KPN niet een link naar het juiste topic op het forum in die email? Want het blijkt dat mensen die niet bekend zijn met het forum de informatie nooit kunnen vinden.

@RalfSchooneveld Je krijg een e-mail met geen datum, normaliter krijg men een SMS met precieze datum. BTW, het moet niet de nieuwste firmware zijn, het kan ook de eerste KPN firmware zijn en vanaf deze firmware kan je zelfs de nieuwere firmware ophalen.

Ik gebruik de wifi van de modem niet, en deze staan allemaal uit.
Bij het updaten, worden deze settings ge-reset? 

Ik gebruik de wifi van de modem niet, en deze staan allemaal uit.
Bij het updaten, worden deze settings ge-reset? 

Als het goed zal verlopen, worden de instellingen bewaard. Maar vaak is iets misgegaan bij upgraden, dan worden de instellingen onbruikbaar gemaakt (b.v. Portforwarding, Firewall...). Dan moet je opnieuw instellen.

Waarom plaatst KPN niet een link naar het juiste topic op het forum in die email? Want het blijkt dat mensen die niet bekend zijn met het forum de informatie nooit kunnen vinden.

ik ruik kansen.  Ik ga eens kijken of we dat kunnen fiksen. 

Ik heb nog steeds de intermediate software versie op mijn V10 icm 3 super wifi punten. Gaat deze ook geupdate worden?

De V10 met SuperWifi 2 zal in 2025 aan de buurt komen, zodra de uitrol voor de V10 zonder SuperWifi is afgerond. 

Reageer