Wanneer wordt deze update uitgevoerd. De nieuwe fimware is V10.C.24-12-11. Als ik inlog in mijn modem zie ik nog de oude firmware: V10.C.24-10-03. Graag een reactie
Welkom terug ​
Is er nog een bepaalde reden dat je graag deze nieuwe versie wilt ontvangen? Je kunt trouwens nog meer lezen over de V10.C.24-12-11 update op onze kennisbank.
Â
Goede morgen. Ik heb op 3-12-2024 een mail gekregen met de mededeling: Je modem krijgt de nieuwste KPN software. We voeren de update vannacht uit tussen 0.00 en 06.00 uur. Ook een sms gehad met dezelfde mededeling. Vandaar mijn vraag want ik zie in het modem nog steeds de oude firmware staan.
​
Wanneer krijg ik de update? Welke update krijg ik?
In de nacht van 2 op 3 december hebben we een eerste groep klanten omgezet naar de versie V10.C.24.12.11. Vanaf 9 december krijgt iedereen die de update naar KPN Software krijgt, deze versie.
Betekent dat er ook een groep klanten is die tussen 2 en 9 december nog de versie V10.C.24.10.03 heeft gekregen. Informatie over die update vind je hier.Â
Goedemiddag ​
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.