Skip to main content
Beantwoord

Wat is mijn Beheerderswachtwoord? MijnKPN en Thuis app sturen me heen en weer

• September 16, 2025
  • 12 reacties
  • 173 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen allemaal,

Sinds een tijdje kan ik niet inloggen in mijn V10modem via de MijnKPN app. Ik wordt dan omgeleid naar de thuis app en vraagt dan om beheerderswachtwoord. Deze is bij mij bekend maar doet het niet.

Na 2x een reset van het modem, dus het kleine pinnetje 5sec induwen kom ik nog steeds niet in het modem via de MijnKPN en Thuis app. In het modem via 192.168.2.254 lukt dit wel gewoon. 

Ik zie hier heel veel antwoorden op dezelfde vraag maar het lukt nog steeds niet, iemand nog een tip?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@ToWe . Welkom hier.

Is de informatie in jouw profiel actueel?  Zo ja, dan ga ik proberen om iets voor jou te regelen. Laat even weten., 

12 reacties

JanD
Superuser
  • September 16, 2025

Beste ​@ToWe welke firmwarweversie heeft jouw modem?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 16, 2025

V1.01.00T04.4Intermediate ​@JanD 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

@JanD ik kom er niet verder mee, inmiddels 6 keer reset uitgevoerd van V10 en niks helpt. Thuis app al eens verwijderd maar kom er niet meer in. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hoi ​@ToWe . Welkom hier.

Is de informatie in jouw profiel actueel?  Zo ja, dan ga ik proberen om iets voor jou te regelen. Laat even weten., 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 25, 2025

Beste ​@Erwin van KPN ,

Nog verschillende keren geprobeerd maar lukt echt niet! Eerder ging dit steeds zonder problemen…

Maar mijn gegevens zijn actueel! 

Dank je dat je dit wilt oppakken

Mvg

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 6, 2025

Helaas nog geen reactie van ​@Erwin van KPN . Beheerderswachtwoord dus Thuis app werkt nog steeds niet!!  

:-((

Erwin van KPN
Moderator

@ToWe . Excuses voor het late antwoord.  Ik had het topic op ‘opgelost’ staan en daarom vielen de nieuwe berichten niet direct op.

Wat ik nu voor je gedaan heb , is je technische gegevens doorsturen naar iemand die (hopelijk) de zaak handmatig een duwtje kan geven.  Zodra ik hier nieuws over heb, laat ik het weten

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 6, 2025

Dank je ​@Erwin van KPN 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 15, 2025

@Erwin van KPN , nog steeds niks gehoord, vind het nu wel vervelend worden dat het niet werkt. Is er een andere manier om het te melden? officiele klacht/probleem melden ergens?

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Sorry voor de late reactie, ​@ToWe! Erwin is helaas ziek en we hadden zijn topics even gemist.

Ik kan me de frustratie goed voorstellen. Ik heb daarom navraag gedaan. Hopelijk horen we snel meer.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 30, 2025

Gisternacht de update gehad voor mijn V10 modem maar het liep niet helemaal zoals ik wilde. Dus toch nog eens een complete reset uitgevoerd van modem en experia wifi’s. Nu zie ik ook alle experia wifi in mijn modem groen. Wifi ontvangst is nu in het hele huis en tuin goed. Dus ik ben er op dit moment blij mee, heeft wel lang geduurd voordat de update kwam van het modem.

Nog een vraag: ik heb nu 4 experia wifi’s zwart, zou ik het kunnen redden met 2 xsuperwifi 2.0 en heeft het verder nog voordelen, anders dan wifi6?

Erwin van KPN
Moderator

Gisternacht de update gehad voor mijn V10 modem maar het liep niet helemaal zoals ik wilde. Dus toch nog eens een complete reset uitgevoerd van modem en experia wifi’s. Nu zie ik ook alle experia wifi in mijn modem groen. Wifi ontvangst is nu in het hele huis en tuin goed. Dus ik ben er op dit moment blij mee, heeft wel lang geduurd voordat de update kwam van het modem.

Nog een vraag: ik heb nu 4 experia wifi’s zwart, zou ik het kunnen redden met 2 xsuperwifi 2.0 en heeft het verder nog voordelen, anders dan wifi6?

Hoi ​@ToWe . Allereerst fijn dat die update nu binnen is.

Wat je vraag over die EW's versus SW2's betreft.. Dat kan ik onmogelijk voor jou inschatten.  Hoe groot is jouw woning? Waar moet je overal dekking hebben?  

Als jij en je gezin nu overal probleemloos kunnen internetten zou ik mooi zo laten om eerlijk te zijn.  In principe zijn het prima apparaten die voor uitstekende dekking kunnen zorgen.