Skip to main content
Vraag

Webinterface V10a scrolt niet meer na update

• June 2, 2026
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Beste lezer,

Waarom is onderstaande topic gesloten als KPN tot op heden (ruim een jaar) verzuimt om de aangekondigde oplossing door te voeren?

KPN graag (re)actie, want dit stoort.

8 reacties

• June 2, 2026

Jammer dat het oude topic gesloten is, ander ha je daarin mooi verder kunnen gaan ​@G.M. 

• Auteur
  • Topper
  • June 2, 2026

@JanD 

Helaas is het topic inderdaad gesloten en ik kan het niet meer openen. Dus een nieuwe reactie plaatsen is nu onmogelijk.

• June 2, 2026

Beste ​@JanD je hebt gelijk, excusus.

Ik zal mijn reactie aanpassen.

Je kunt jouw reactie naar mij toe ook nog aanpassen als je wilt. ​@G.M. 

• Auteur
  • Topper
  • June 2, 2026

@JanD 

Reactie aangepast, nu wachten of KPN zich meldt. Het duurt gewoon te lang en gezien mijn andere topic inzake de prijsindexaties frustreert dat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@G.M., het kan op mobiele apparaten helaas nog zijn dat het niet goed werkt.

Als ik even mee mag denken, dan kun je het beste gebruik gebruik maken ven een laptop of computer of de Mijn KPN app, de meeste instellingen kun je daar namelijk ook instellen. 

Ik snap dat dit niet het gewenste antwoord is, het staat nog op onze lijst. Mijn excuses voor het ongemak. 

• Auteur
  • Topper
  • June 5, 2026

@Alex van KPN 

Dank voor je reactie Alex.

Via de Mijn KPN app kan je diverse zaken instellen, waaronder ook ouderlijk toezicht wat per apparaat dient te gebeuren. Maar als ik het goed heb gezien kan je niet het algemene tijdsschema wat voor de WiFi in algemeen geldt hierin instellen of heb ik dat over het hoofd gezien?

Afijn, we wachten af, maar het duurt wel lang zo...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Je hebt gelijk, in de app kan dit per apparaat. Ik hoop dus dat je hier iets mee kunt, en anders kan dit dus altijd via een browser op een pc/laptop. 

• Auteur
  • Topper
  • June 8, 2026

Dank voor je reactie, dan wachten we actie vanuit het ontwikkelteam maar weer af...