Skip to main content
Vraag

Webinterface modem V12.C25.06.06 loopt vast nadat ik succesvol inlog en doorklik

• 10 augustus 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Zodra ik mijn modem probeer te benaderen via de browser (192.168.2.254) en na het inloggen, zie ik wel mijn overzicht. Echter, als ik binnen het menu wil kijken loopt alles vast en krijg ik een error pagina. Verschillende browsers zelfde resultaat. Heb ik toevallig een beta? Of is dit een bekend probleem.

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2745 reacties
  • 10 augustus 2025

Welke softwareversie heb je? Welke foutmelding heb je? (screenshot?)

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 127 reacties
  • 10 augustus 2025

Ik zit op V12.C25.06.06.

Als ik ingelogd sta dan zie ik het overzicht, druk ik ergens op loopt het vast en herhaald de pagina een keer. Probeer ik nogmaals ergens op een optie te drukken of een menuitem dan krijg ik een errorpagina vanuit de browser zelf dat de pagina niet beschikbaar is. Sommige browsers gaven een caching error maar met het legen of incognito blijft hetzelfde resultaat komen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator
  • 2100 reacties
  • 12 augustus 2025

Het is geen bekend probleem ​@Dave van Toer. Ga je naar de webinterface via een mobiele browser? Daar zijn wel wat issues mee bekend. Wat gebeurt er als je op een laptop of PC inlogt? Zelf zit ik in mijn thuissituatie ook op V12.C25.06.06 en kan gewoon navigeren door het menu van de webinterface, dus ik kan het niet reproduceren. 

Je zit er misschien niet op te wachten, maar is anders een hard reset nog een optie? Dan zou het wel opgelost moeten zijn verwacht ik. 

Dave van Toer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 127 reacties
  • 12 augustus 2025

De reset had ik eerder al gedaan, ik merk nu wel dat via de desktop versie alles werkt maar inderdaad via mobiel nog niet. Is dit iets wat nog komen zal?