Skip to main content

Gisteren en nog steeds vandaag slechte wifi, traag internet en slechte dBm.

Wat is er toch aan de hand?

Heb al een nieuwe Box12. Daarna ging het even een paar weken goed, maar nu begint het gezeur weer.

Had het probleem nooit met de Box9. Maar moest van jullie over op een Box12.

Kunnen jullie niet beter mij weer een Box9 geven?

Hoi @Lutra ,

Heb je hem al gereset?:

Als dat niet werkt kan je de wifimanager proberen.

De V9 word niet meer uitgeleverd helaas,Daar is niks aan te doen.

Ach ja, alles heb ik al geprobeerd.

Ik snap er niets van.

Zo gaat het weken goed, ik doe niets anders dan anders, en zo is het weer gedoe.

Wat is dat toch met deze boxen.

Ik zou desondanks nog een keer een reset doen,Je krijgt dan nieuwe firmware die het misschien oplost.

Al moet ik bekennen dat ik zelf ook niet erg fan van de box 12 ben,Maar mijn verdere mening laat ik maar achterwege:)

Hoi @Lutra . Welkom op het forum. Heeft die reset iets opgeleverd?

Welke firmware staat er nu op jouw box12?

Het werkt weer, heel mysterieus.

Heb niets gedaan als 2 dagen geleden alleen de BoX 12 uit en weer aanzetten na 30 sec. De manager doorlopen. Dat hielp beide niet, dus toen maar gepost.

Maar na gisteren ergens halverwege de dag ging het weer goed.

Toch een ‘kink in de bekende kabel’ bij KPN denk ik.

Laten we hopen dat het zo blijft, @Lutra . Als je toch weer problemen krijgt laat het mij dan hier weten. 

wij hier weken over en met kpn niet verder kwam hebben zijn we zelf op onderzoek gegaan en we hebben uitgevonden dat die experiabox die door kpn er bij geleverd word we hebben meerdere zwaardere aperayen op wifi en als die allemaal in werking valt mijn wifi op de laptop weg en dan kunnen jullie van kpn wel zeggen onze snelheid is uitstekend maar het heeft niets met snelheid te maken de aperaten en ik een zware spel aan het speen ben dan valt hij weg de enigste oplossing is een zwaardere router die ook geschikt is voor glasvezel is toen ik bij telfort zat heb al die jaren nooit geen probleem gehad nu sinds een jaar kpn omdat die telfort overgenomen hebben continu last van wegvallen van wifi en dan doen mijn bewakings cameras ook niet en als naar jullie komen jullie iedere keer met het verhaal dat we voldoende snelheid hebben maar geen router die die snelheid aankan enigste oplossing is een zwaarder router morgen toch maar eens weer bellen anders op zoek naar een provider die wel zwaardere routers hebben