Skip to main content

Hallo, ik moet sinds enige tijd continu inloggen op de wifi bij mij thuis. Dit was nooit zo. Dit geld voor alle op de wifi aangesloten apparatuur. 

Er is niets veranderd aan de apparatuur of bekabeling.

Ik heb de wifi manager al heel vaak doorlopen en die begint eigenlijk altijd met het aangeven dat ik superwifi punten moet aanschaffen maar die staan al op elke etage en geven een sterk signaal als we weer zijn ingelogd. Heb de modem ook al menig keer herstart en gereset.

Iemand een idee waar dit probleem vandaan komt, wordt langzamerhand nogal vervelend.  Vanavond alleen al om de 15 minuten de melding dat we opnieuw in moeten loggen bij het netwerk en de wifi die dan dus ook niet werkt.

Mvg Ruud 

Ook bij ons hetzelfde probleem.De WiFi valt steeds weg terwijl er geen veranderingen hebben plaats gevonden.De handy springt steeds over op 4G.Zelfs de thermostaat gaf aan niet meer verbonden te zijn met het netwerk.De experiabox opnieuw opgestart,de handy idem dito,WiFi uit en opnieuw aangezet.Het probleem blijft!!!Daarna de WiFi manager gedaan.Ik ga nu een nieuw modem box 12 ontvangen.Ben echter bang dat het Wifi signaal niet goed is.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @Stroepie, om je goed te kunnen helpen en de topics overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt.

Goed om te horen dat je onze Wifi Manager al gevolgd hebt en een nieuw modem krijgt. Wifi is draadloos en hier door gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je buurt. Geen huis en omgeving zijn hetzelfde, daarom kan de oplossing ook per situatie verschillen. Ik ben benieuwd hoe het gaat zo gauw je het nieuwe modem aangesloten hebt. Doorloop eventueel daarna nogmaals de Wifi Manager. Dan weet je zeker dat de wifi instellingen van je nieuwe modem optimaal zijn.


Hallo Alexandra

Gisteren het nieuwe modem mogen ontvangen en geïnstalleerd.Ook de apparaten gekoppeld.Sindsdien géén problemen meer.Als laatste ter controle nogmaals de WiFi manager gedaan.Daar werd ook bevestigd dat de WiFi nu prima is.Wat ben ik blij dat die ellende van telkens opnieuw inloggen voorbij is.


@Stroepie Goed om te horen! En als je iets opmerkt of vragen hebt, dan weet je ons hier te vinden :)