Skip to main content

ik heb een experia box V10 is mijn netwerk 2,4 of 5 GHz

Je Box V10 beschikt over 2,4 en 5 GHz.
Het netwerk schakelt automatisch voor je apparaten naar de juiste modes.
Als je apparaat het netwerk niet ziet, kan je een extra netwerk aanzetten in de benodigde GHz frequentie.

Zie handleiding voor details: 
Apparaathulp Internet - Experia Box v10 | KPN


Bedank Salty hier ben ik mee geholpen!


Hallo @SaltyBart , dat klopt niet, de V10 kent nog geen extra netwerk, je kunt alleen de beide wifibanden een andere naam en wachtwoord geven @Linda de Scottie 


Hallo @SaltyBart , dat klopt niet, de V10 kent nog geen extra netwerk, je kunt alleen de beide wifibanden een andere naam en wachtwoord geven @Linda de Scottie 

Dat is maar net hoe je het ziet natuurlijk en of @Linda de Scottie de gewone v10 heeft of de v10a.
Een extra netwerk of het netwerk splitsen in dit geval valt onder een extra netwerk in mijn visie maar ik zal het wat duidelijker uitleggen.

@Linda de Scottie Ik ga er vanuit dat je er al was uitgekomen, hier voor het geval er toch verwarring de handleiding.
V10

Bron

V10a

Bron


Bedankt allemaal ik meen een gewone v10 te hebben.

 

Groetjes

Linda


Deze dus @Linda de Scottie 

Experia Box v10

 


Bedankt allemaal ik meen een gewone v10 te hebben.

 

Groetjes

Linda

In dit geval is de eerste handleiding van toepassing, dan moet je feitelijk “splitsen”. Oftewel twee lossen netwerken maken. Mocht het niet lukken laat het even weten, maar ik gok dat het met de handleiding hierboven helemaal goed komt!