Skip to main content

Beste kpn 

graag zou ik n nieuwere versie modem ontvangen 

reden

bij de KPN wifi manager test blijft de snelheid hangen op 20 mb 

oplossing dure extra wifi punten kopen, ja maar ik zit drie meter van mn modem af

groeten

Ik kan me bijna niet voorstellen dat de wifi van de v10 slecht is. Dit modem heeft echt de beste wifi van de modems die kpn nu heeft. Heb je glasvezel of koper?


Helaas is dit al langere tijd zo meerder testen over langere tijd gedaan met alleen maar droef resultaat.

Kpn oplossing is altijd, ja dit is niet goedkoop extra Wifi punten.

Wifi is uitgevonden zodat je huis niet vol ligt met kabels en op drie mtr afstand zouden laptop en tablet m.i. gewoon moeten werken.


Heb je al in het modem gekeken welke snelheid er binnen komt?


De Experia Box v10 is volgens velen en mijzelf, binnen dit forum het beste modem ooit @jopie O .

Heb je onderstaande link al eens gevolgd:

 


Weet iemand overigens hoe ik de modem v10 volledig gereset krijg ? Ik kan sinds vand via de thuis niet meer in het modem komen om een een netwerk voor thuis op te zetten. De beheerderssleutel word niet meer herkend, en als ik het modem via het kleine knopje reset kan ik na 20 minuten ook geen nieuw wachtwoord aanmaken. Probeer namelijk 2 superwifi punten erop te krijgen… maar dat werkt dus niet op dit moment.


Met een paperclip in het resetgaatje zolang ingedrukt houden totdat 1 of meer lampjes gaan knipperen of uitgaan en dan loslaten @Frits Freijmuth 


Ja heb ik geprobeerd tot frustratie aan toe... Morgen weer een dag anders hahaha


Beste Nomen en  Joep

De kpn Wifi manager geeft als uitkomst dit is niet wat we willen we gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen.

En dan volgt wederom koop extra Wifi punten.

 

Maar als de Kpn dit niet gaat oplossen dan is er altijd Ziggo of odido die misschien wel up to date apparatuur hebben.


Even voor de duidelijkheid @jopie O wifi is je eigen verantwoordelijkheid, ook bij andere providers, dus daarvoor heeft eventueel overstappen geen zin. KPN doet welalle moeite om te helpen voor een zo goed mogelijke wifi.

Heeft mijn link je nog geholpen?

Heb je een glas- of een koperverbinding?

Wat is jouw maximaal haalbare snelheid bekabeld gemeten volgens KPN?

Wat is er mis met de snelheid van 20Mbit/s (bekabeld of draadloos gemeten)?

Waar loop je tegenaan?

 


Ik denk dat @jopie O gewoon een graag een Box12 wil hebben. Helaas is nieuwer niet altijd beter. 


Met een paperclip in het resetgaatje zolang ingedrukt houden totdat 1 of meer lampjes gaan knipperen of uitgaan en dan loslaten @Frits Freijmuth 

Heb hem weten te omzeilen. Super wifi reset gedaan werkt nu prima.


Beste Nomen,

KPN doet dus niet zn best, en doet geen eer aan de slogan, wij zorgen ervoor 

Glasvezel en de Wifi was met het oude Brabantnet en tp linkbrouter altijd stabiel.

Gemeten via Wifi manager 11mbit, en verbinding is niet stabiel..

Leg even uit hoezo Wifi mijn eigen verantwoording is, ik ben niet zo technisch, en heb Wifi via kpn Expedia box


Beste Nomen,

KPN doet dus niet zn best, en doet geen eer aan de slogan, wij zorgen ervoor 

Glasvezel en de Wifi was met het oude Brabantnet en tp linkbrouter altijd stabiel.

Gemeten via Wifi manager 11mbit, en verbinding is niet stabiel..

Leg even uit hoezo Wifi mijn eigen verantwoording is, ik ben niet zo technisch, en heb Wifi via kpn Expedia box

Daar hoef je niet technisch voor te zijn @jopie O . KPN is verantwoordelijk voor het leveren van een bekabeld internet signaal op 1 pc met de juiste afgesproken snelheid, verder houdt de verantwoordelijkheid van KPN en ook andere providers op. Als je thuis van draadloos internet gebruik wilt maken, kan dat, maar als het niet werkt zoals je wilt kun je je provider er niet op aanspreken, maar zoals ik al eerder schreef doen providers wel hun best om je te helpen de kwaliteit van de wifi te verbeteren


Als u er van overtuigd bent dat het modem stuk is, kunt u altijd vragen om een monteur.
Let wel op, als het dus niet het modem is moet u € 75,00 monteurs kosten betalen.


De beroemde kleine lettertjes dus, wel reclame maken maar als er iets gevraagd wordt verschuilen we ons achter de kleine lettertjes.

Maar ik ga er vanuit dat ik dat antwoord mag delen op social media?


De beroemde kleine lettertjes dus, wel reclame maken maar als er iets gevraagd wordt verschuilen we ons achter de kleine lettertjes.

Maar ik ga er vanuit dat ik dat antwoord mag delen op social media?

Ik vind het niet goed dat je mijn antwoord gaat delen op social media, aan mijn antwoord kun je geen rechten ontlenen, ik ben ook een forum lid, net als jij en géén KPN medewerker.

 


De beroemde kleine lettertjes dus, wel reclame maken maar als er iets gevraagd wordt verschuilen we ons achter de kleine lettertjes.

Maar ik ga er vanuit dat ik dat antwoord mag delen op social media?

Als jij er gelukkig van wordt mag dat uiteraard, maar vergeet niet dat ik gewoon een mede lid ben op dit forum.
Een klant van KPN, net als jij. Op dit forum, helpen klanten elkaar. Als je echt iets op social media wil zetten, zou ik wachten op een reactie van een KPN medewerker want dan heb je er nog een mooi KPN logo bij ook 😁
Ik lees net dat het 70 euro is, scheelt toch weer 5 euro!
Servicemonteur - Afspraak met KPN servicemonteur | KPN


@jopie O heb je de herstelknop al een keer ingedrukt?


Allemaal bedankt voor de moeite.

De KPN hult zich in stilzwijgen, het gaat niet om n nieuw modem, of dure adviezen.

Ik wil gewoon stabiel idraadloos nternet via mijn glasvezelnetwerk.

Fijne avond allemaal


Wat is de bekabelde snelheid, gemeten op een pc of laptop rechtstreeks aangesloten op de V10. De rest moet dan afgekoppeld zijn.

 

Heb je de NT ook al eens stroomloos gemaakt voor een aantal minuten?

Welk glas abonnement heb je? 


Mijn WiFi moet 100 zijn, maar schommelt nu tussen de 36 en de 110. Herstarten en via de WiFi manager levert een korte opleving op. Ik heb de experiabox v10. 
wat zijn de mogelijkheden om een stabielere WiFi te krijgen?


Waarom zou je wifi 100 moeten zijn @MMaas ?


Waarom zou je wifi 100 moeten zijn @MMaas ?

Dat zal ze abonnement wel zijn.


Klopt, anders kan ik wel een goedkoper abonnement afgesloten. 
maar maak het “probleem “ niet groter dan het is. 


Klopt, anders kan ik wel een goedkoper abonnement afgesloten. 
maar maak het “probleem “ niet groter dan het is. 

Als je een 100Mbit/s abo hebt, moet je dat bekabeld op 1 pc kunnen halen, draadloos is een heel ander verhaal en van vele factoren afhankelijk @MMaas