Ik kan mijn wifi instelling niet opslaan. Toepassen heeft geen nut.
Ik kan mijn wifi instelling niet opslaan. Toepassen heeft geen nut.
Probeer je de wifi uit te zetten?
Gaat het wifilampje op de v10 niet uit?
Hou anders het middelste knopje op de zijkant zo'n 15sec ingedrukt. Hier zet je de wifi mee aan of uit.
Het lampje gaat op de de modem aan maar blijft in de instelling op uit staan. Bij het aanzetten gaat het lampje op de modem uit en in de instellingen ook weer uit…
mijn SSID in de modem is anders dan mijn wifinet
Restten heb ik ook al geprobeerd maar geen oplossing.
Beste
Ja klopt, ik gebruik de super wifi… dan is dit de rede.
Ja, dan heb je met de wifi van de v10 niks te maken. Die moet en hoort uit te staan.
Niks aan de hand dus
Toch een vraag ik heb sinds kort 2 verschillende SSID modem en wifi op telefoon. Ook is mijn snelheid 200 bij een 1 g glasvezel
Beste
Goedemiddag
Mooi om te zien dat je al zoveel reacties vanuit de Community hebt mogen ontvangen en dat het inmiddels duidelijk is waarom het niet lukte om de wifi instellingen op te slaan.
Toch een vraag ik heb sinds kort 2 verschillende SSID modem en wifi op telefoon. Ook is mijn snelheid 200 bij een 1 g glasvezel
Wat betreft de snelheid; via de wifi lever je in principe altijd snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Als je een pc/laptop met kabel aansluit op het modem dan zou je de snelheid van 1 Gbit/s moeten kunnen halen. Maar via de wifi ga je dat eigenlijk nooit redden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.