Skip to main content
Beantwoord

Wifi schakelt niet meer in na update Experiabox V10

• 14 januari 2025
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

Vannacht is er een software update geïnstalleerd maar ondanks het spanningsloos maken van de box en modem, het resetten van de box en ontvanger en het opnieuw opstarten van het geheel werkt de Wifi niet meer. Het maakt niet uit hoe lang ik het knopje aan de zijkant ingedrukt houdt, er gebeurt gewoon niks. Als ik de ECO wil inschakelen door de knop in te drukken dan schakelt de Experiabox alles uit en moet ik hem vervolgens weer resetten om alles weer aan de praat te krijgen? Mijn ECO stand heeft altijd gewerkt in combinatie met alle groene lampjes.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Motormuis1600 en ​@Luap63, welkom bij onze community. 

Ik vermoed dat dit een glitch tijdens de update is geweest. Ik neem dit hier wel mee. 

Erg bedankt voorvhet aankaarten en de terugkoppeling over de oplossing: het uitvoeren van de WiFi manager

Bekijk origineel

6 reacties

• 3130 reacties
  • 14 januari 2025

Werkt internet op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel?

Heb je SuperWiFi's? Of andere WiFi punten? 

Brand het "Wireless" lampje op de box?

Op dit plaatje brand die dus niet. Bij jou wel?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Hallo Marion,

Dank voor jouw reactie.

Het internet werkt naar behoren op de pc (hele huis is bekabeld). Wij hebben geen super wifi en ook geen andere wifi punten. Zoals op jouw foto is weergegeven zo branden ook bij ons de lampjes.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Bij mij hetzelfde, ook geen wifi na update. Wifi reageert ook niet na indrukken wifi button aan de zijkant van de V10 box.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 januari 2025

Allen dank voor de reactie en het meedenken maar…….het probleem is opgelost!

Oplossing? Ga naar de KPN site, scrol helemaal naar onderen en selecteer onder de kop “Internet” Wifi, selecteer vervolgens “Naar de Wifi manager” login en doorloop alle stappen. Aan het einde van de vragen krijg je opnieuw de vraag of je Wifi het al doet (nee dus) en start de tweede vragen reeks.

Heb je de stappen beantwoord dan krijg je de vraag of de Wifi ingeschakeld moet worden (ja dus) en voila het probleem is opgelost.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 januari 2025

Motormuis1600 bedankt voor je terugkoppeling!

Met deze procedure is het bij mij nu ook opgelost.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23342 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hi ​@Motormuis1600 en ​@Luap63, welkom bij onze community. 

Ik vermoed dat dit een glitch tijdens de update is geweest. Ik neem dit hier wel mee. 

Erg bedankt voorvhet aankaarten en de terugkoppeling over de oplossing: het uitvoeren van de WiFi manager

Reageer