Skip to main content

Nadat ik gisteren kort een SuperWIFI  2 accesspoint aangesloten had kan ik de WIFI op de Experiabox met firmware V12.C.23.04.39 niet meer uitschakelen. Bij het uitschakelen verschijnt de groene popup en als die verdwijnt staat de WIFI gewoon weer aan.

Heeft iemand een suggestie om toch de WIFI uit te schakelen? (Het lijkt me een bug…)

 

 

Gelukt… de WIFI instellingen kunnen teruggezet worden naar Fabrieksinstellingen.

Onder menu ‘Instellingen->Systeem’ is het mogelijk een ‘Wifi Reset’ uit te voeren.


Helaas… te vroeg gejuicht. Ook de Wifi Reset werkt niet!

 


Bespaar de moeite dit is een geïdentificeerde eerder besproken bug waar KPN aan klust en in een volgende update verholpen moet zijn. De wifi reset doet iets anders die zet de wifi terug naar de waardes zoals ze op de sticker achterop het modem  staan. 

Mogelijk dat de wifi uitzetten wel reageert door de fysieke wifiknop lang ingedrukt te houden. 


Hi @joshu, welkom op het forum. 

Bespaar de moeite dit is een geïdentificeerde eerder besproken bug waar KPN aan klust en in een volgende update verholpen moet zijn. De wifi reset doet iets anders die zet de wifi terug naar de waardes zoals ze op de sticker achterop het modem  staan. 

Mogelijk dat de wifi uitzetten wel reageert door de fysieke wifiknop lang ingedrukt te houden. 

Dit klopt inderdaad, dit is spontaan ontstaan na de laatste update en heeft ons ook onaangenaam verrast. Hier wordt aan gewerkt. Je kunt in de tussentijd wel met de knop op de modem uitzetten.

Is het gelukt?

 


Ja, uitzetten is gelukt. Ongeveer 8-10s ingedrukt houden.

Dank voor de hulp!