Skip to main content

Goedemorgen,

Ik probeer de wifi zo nu en dan uit te schakelen om de pubers weer eens frisse lucht te laten opsnuiven maar dat lukt niet. Eenmaal ingelogd op de modem probeer ik via het menu "wifi” de wifi uit te schakelen via “WiFi aan/uit configuratie”...als de toggle eenmaal op uit staat blijft de wifi gewoon ingeschakeld.

Ik zou graag van u willen weten wat hier aan te doen is voordat ik 'm uit het raam flikker.

Bvd.

gr.

Peter

 Hallo @Peter Lamonsanski,

In het modem van de v10 is zelf in te stellen wanneer de wifi op welke tijden niet aan moet staan. Dit zou denk ik beter werken dan de wifi handmatig in en uit te schakelen.  Dit staat onder ECO bij instellingen.

Mijn afbeelding hierboven matcht niet helemaal met de schema's die v10 heeft. Maar wel soortgelijk. 


 Hallo @Peter Lamonsanski,

In het modem van de v10 is zelf in te stellen wanneer de wifi op welke tijden niet aan moet staan. Dit zou denk ik beter werken dan de wifi handmatig in en uit te schakelen.  Dit staat onder ECO bij instellingen.

Mijn afbeelding hierboven matcht niet helemaal met de schema's die v10 heeft. Maar wel soortgelijk. 

Bedankt voor je antwoord. Dit heb ik ook ingesteld maar ben er niet gerust op dat ook dit niet werkt.

Ik wil ten eerste van je weten waarom de wifi niet is uit te schakelen.

WIFI AAN/UIT? 

 


Ik wil ten eerste van je weten waarom de wifi niet is uit te schakelen.

WIFI AAN/UIT? 

Goede vraag, normaal gezien zou het moeten werken om de toggle op uit te zetten en dan instellingen opslaan.  Als je de WiFi uitzet via de knop op de zijkant van het modem, gaat die dan ook automatisch weer aan? 
 

 


Inmiddels ben ik er achter wat er loos is. We hebben naast de wifi van de modem ook SuperWifi als ik deze uitschakel werkt het uitschakelen van de wifi van de modem wel. Opgelost.