Wifi v12 uitgezet na installeren superwifi, nu minder snelheid
Hallo ik ik heb de wifi van de de V12 uitgezet na t installeren van de 3 super wifi punten
Lijkt nu net of ik minder snelheid heb vroeger had ik op dit adres op pairbonding de zelfde kastje is blijven zitten nu heb ik hussel 100 mbs klopt dit allemaal wel?
Bladzijde 1 / 1
De KPN Box 12 ondersteund geen pairbonding. Als u vroeger pairbonding had en nu niet meer, dan is dat langzamer ja…
Of heeft u nu glasvezel? Als dat zo is, dan is het wel handig om dat te vertellen.
Is dit goed aangesloten zo zie fotos
Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic en privégegevens uit afbeelding verwijderd
Had er namelijk alleen een groene stekker bij geen grijzen
En waar is dit stekker voor die uit utp wanddo ook s komt
Dat is volgens mij voor de monteur. Om door te kunnen meten. Stop hem maar weer weg achter dat klepje.
In een ander topic zei u dat u eerst pairbonding had. Waarom nu niet meer?
Van vorige contract was dit dit was pairbonding toe ben ik overgestapt op glasvezel
Maar had er veel problemen mee
Nu kpn hussel 100 aangesloten op oude wand utp kastje
Van vorige contract was dit dit was pairbonding toe ben ik overgestapt op glasvezel
Maar had er veel problemen mee
Nu kpn hussel 100 aangesloten op oude wand utp kastje
Dan is het logisch dat het langzamer is. De kans is aanwezig dat u geen 100 mbit haalt.
Welke problemen had u met glasvezel?
Dat is om de lijn in sluiting te kunnen zetten. Op die manier kan er op afstand gemeten worden of je op de goede lijn zit. Monteurs willen dit nog wel eens gebruiken als een lijn niet omhoog wilt komen. Sluiting zetten en dan zullen de meetgegevens dit aangeven, of juist niet. Maakt het storing zoeken soms net wat gemakkelijker.
Met glasvezel bij Trined was tv echt kloten
Helemaal geen beeld kpn heeft mooier
Beeld
Echter was wel zeer snel 1gb maarja 1gb hoeft niet met 2mensen 100 genoeg
Maar wat denkt u a.s ik husselpakket omzet naar 50 met super wifi 3 punten dan haal je toch wel een als 50
Welke snelheid behaal je nu als je een bekabelde speedtest uitvoert? Wanneer is het abonnement dat je nu hebt aangesloten? KPN heeft namelijk een tijdje geen pairbonding installaties gedaan in verband met corona. Mogelijk is pairbonding toch nodig om die 100Mbps of iets wat in de buurt komt te halen. Als je geen bekabelde speedtest kunt uitvoeren kan je ook eens in het modem kijken, ga hiervoor naar mijnmodem.kpn en voer het wachtwoord in dat op de achterkant van het modem staat. Rechtsbovenin staat een snelheid benoemd als het goed is.
De maximum haalbare snelheid is op DSL echter volledig afhankelijk van de afstand tot de wijkcentrale of straatkast met apparatuur. Soms kan er een 100Mbps-abonnement afgenomen worden en is het maximum haalbare ‘slechts’ 62Mbps.
Hoi n hendrinks
Ik weet toevallig van de monteur die bij de eerste aansluiting kwam dat ik heel dicht bij de kast zat en haalde toen heb im gezien op zijn laptop dat ik meer haalde dan 100
Nu weet ik dat niet ik heb geen laptop alleen ps 3 die bekabeld is
Bij modem staat als 2 vdsl 30 en eerste weet niet meer hoe dat heet 100
Mvg
Hoi @Marcel136, welkom op ons forum! Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je experiabox ongeveer 111Mbit/s binnenhaalt op het moment. Als je op jouw apparaat minder krijgt lijkt er tussen de experiabox en je apparaat iets niet helemaal goed te gaan.
@Marcel136 heb je de oorzaak/oplossing nog kunnen vinden?
Ok bedankt
Ik heb zeker 13 stuks smartlampen en smart stekkers die werken op 2.4ghz
Heb 3 superwifi punten
Heeft het niet iets te maken met de veelheid 2.4ghz wifi producten
En kan jij mss kijken zo of de superwifi punten goed zijn ingesteld
Snap eik ook niet goed dat als ik van de tuin uit naar binnenloop dan blijft me wifi op de buiten superwifi staan
Dacht dat het mess was
Ik heb de v12 modem
En heb de wifi van modem uitgezet
Er worden momenteel updates uitgerold voor zowel de KPN Box als ook voor de SuperWiFi's. Heeft u die al gekregen?
Weet niet of ik update heb gehad hoe kan ik dat zien dan
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.