Wat is er zoal aangesloten op het modem?
Rechtstreeks aangesloten op het modem is de camera, utp kabel televisie  en een switch (netgear prosafe 5 port gigabit) met utp kabels naar de slaapkamers
De rest verloopt allemaal via wifi  en wordt versterkt door twee KPN super wifi versterkers
De SuperWiFi's zijn dus bekabeld aangesloten aan het modem. Heeft u meerdere tv ontvangers?
Dat klopt. Ik heb twee tv ontvangers
Heeft u een switch die imgp snooping ondersteunt? Hier kunt u lezen wat het is en hoe belangrijk.Â
Hi @Netflixje! Niet de bedoeling dat de verbinding wegvalt dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt.Â
Heeft u een switch die imgp snooping ondersteunt? Hier kunt u lezen wat het is en hoe belangrijk.Â
Hier ben ik ook benieuwd naar.Â
Ik heb daarnaast ook je verbinding doorgemeten en zie dat de verbinding tussen je modem en ons netwerk sinds 27 januari niet meer weg is gevallen. Ik heb dus het vermoeden dat het na het modem misgaat.Â
Heb je ook een apparaat rechtstreeks aangesloten op je modem? Zonder andere apparaten of een switch ertussen dus. Als er niks rechtstreeks aangesloten is, zou je dit dan tijdelijk willen doen om te testen of het goed gaat? Ik ben benieuwd of de verbinding dan ook wegvalt.Â
Ik haal de switches er tussenuit om alles uit te sluiten en ga het een paar dagen proberen. Ik laat het resultaat weten
Ik heb de switches verwijderd en merk vandaag weer problemen op. Spotify nummers worden steeds gestopt op de sonos en spelen weer verder en een website openen gaat enorm traag. Lijkt erop alsof de internetverbinding even een minuut uitvalt en dan weer actief is. Â
@Netflixje Valt de verbinding bekabeld dan ook weg? Je noemt de Sonos, Spotify en websites, dus ik ben benieuwd of dit dan alleen de wifi is of dat het ook (weer) bekabeld speelt.Â
Mocht het nu alleen de wifi zijn die wegvalt, zou je dan nog eens de Wifi Manager willen doorlopen en onze tips voor slechte wifi?Â
Â