Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt steeds weg

• 26 juli 2024
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn Wifi valt steeds weg. Ook al stat ik vlakbij de modum. Ik heb sinds kort een nieuwe modum gekregen (Experia 12), en sindsdien heb ik dit probleem. Mijn oude modum had een minder sterk signaal, maar deze viel niet weg. Dus het is alleen maar minder geworden. Om een versterker te kopen vind ik geen optie. Ik wil geen extra kosten maken omdat modum niet voldoet.

Beste antwoord door JanD

Kijk eens via onderstaande links voor een mogelijke o/plossing @benneties :

en

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10340 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2024

Kijk eens via onderstaande links voor een mogelijke o/plossing @benneties :

en

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 juli 2024

Heb ik allemaal al gedaan, zonder resultaat. Komt altijd erop neer dat je een versterker moet kopen

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10340 reacties
  • 26 juli 2024
benneties schreef:

Heb ik allemaal al gedaan, zonder resultaat. Komt altijd erop neer dat je een versterker moet kopen

Dan zou je daar voor kunnen kiezen als dat de uitkomst is @benneties , maar je moet natuurlijk niets.

Erwin van KPN
Moderator
benneties schreef:

Mijn Wifi valt steeds weg. Ook al stat ik vlakbij de modum. Ik heb sinds kort een nieuwe modum gekregen (Experia 12), en sindsdien heb ik dit probleem. Mijn oude modum had een minder sterk signaal, maar deze viel niet weg. Dus het is alleen maar minder geworden. Om een versterker te kopen vind ik geen optie. Ik wil geen extra kosten maken omdat modum niet voldoet.

Als jij vlakbij het modem staat en er zit geen muur tussen of er staat een krachtig electrisch apparaat in de buurt zou de wifi niet mogen wegvallen, @benneties .

Je hebt dus ook al geprobeerd om het kanaal enzo aan te passen?