Als ik mijn modem wil resetten wil ik m resetten en hoef ik niet mijn oude instellingen terug kpn….
Anywhay
Mijn moden haalt dus zn oude instellingen terug uit een of andere database. En ik kan niet meer in het admin panel komen en het wachtwoord aanpassen werkt niet is er iemand die de gegevens uit de database of iets dergelijks kan halen
Groet Tijn
Beste antwoord door BruisTablet
T1JNES schreef:
Ok dankjewel voor je antwoord het is mij nog niet helemaal duidelijk.
Na inloggen in de v12 naar de wifi instellingen gaan. Daar zit ergens een knop Wifi Defaults. Deze geeft signaal door de wifi terug moet keren naar de gegevens op de sticker van het apparaat en KPN het niet terugzet.
En ik kan niet meer in het admin panel komen en het wachtwoord aanpassen werkt niet is er iemand die de gegevens uit de database of iets dergelijks kan halen
Alleen de WiFi naam en wachtwoord worden er door KPN weer terug op gezet. Niet het wachtwoord van de webinterface.
Dat u nu niet in kunt loggen, dat komt doordat de KPN Box vol met bugs, fouten en allerlei andere problemen zit. Al heel lang, en dat lijkt maar niet opgelost te worden. Dat de box zegt dat u het verkeerde wachtwoord invoert is 1 van die bugs.
Probeer een andere browser. En anders heeft Jan misschien nog wel een linkje waarmee het soms wel lukt.
Ja die bugs komen me bekend voor @Nick83 ik heb vaak gehad dat ik hem resetten en een nieuw admin wachtwoord aanmaakte en na een tijd gewoon het wachtwoor het niet meer deed. Zijn er nog andere modems die ik kan gebruiken ipv kpn box. Ik heb zelf wel aardig wat technische kennis dus dat moet wel lukken, Andere browser had ik geprobeerd maaar gaf geen ander resultaat
Na inloggen in de v12 naar de wifi instellingen gaan. Daar zit ergens een knop Wifi Defaults. Deze geeft signaal door de wifi terug moet keren naar de gegevens op de sticker van het apparaat en KPN het niet terugzet.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.