Skip to main content

Wat zijn die kpn boxen toch verschrikkelijlk……

Als ik mijn modem wil resetten wil ik m resetten en hoef ik niet mijn oude instellingen terug kpn….

Anywhay

Mijn moden haalt dus zn oude instellingen terug uit een of andere database.
En ik kan niet meer in het admin panel komen en het wachtwoord aanpassen werkt niet is er iemand die de gegevens uit de database of iets dergelijks kan halen

 

Groet Tijn

Hallo @T1JNES als je bij de wifi pagina links onder op default settings klikt krijg je de originele settings weer terug.

 


Hey @JanD 

Dank u wel voor de reactie op welke pagina kan ik dit vinden.

 


En ik kan niet meer in het admin panel komen en het wachtwoord aanpassen werkt niet is er iemand die de gegevens uit de database of iets dergelijks kan halen

Alleen de WiFi naam en wachtwoord worden er door KPN weer terug op gezet. Niet het wachtwoord van de webinterface.

Dat u nu niet in kunt loggen, dat komt doordat de KPN Box vol met bugs, fouten en allerlei andere problemen zit. Al heel lang, en dat lijkt maar niet opgelost te worden. Dat de box zegt dat u het verkeerde wachtwoord invoert is 1 van die bugs.

Probeer een andere browser. En anders heeft Jan misschien nog wel een linkje waarmee het soms wel lukt.


Ja die bugs komen me bekend voor @Nick83 ik heb vaak gehad dat ik hem resetten en een nieuw admin wachtwoord aanmaakte en na een tijd gewoon het wachtwoor het niet meer deed. Zijn er nog andere modems die ik kan gebruiken ipv kpn box. Ik heb zelf wel aardig wat technische kennis dus dat moet wel lukken, Andere browser had ik geprobeerd maaar gaf geen ander resultaat


Als alternatief kunt u het makkelijkste een Fritzbox gebruiken. 


Hmm ok zijn er geen ubiqiti modems te gebruiken?


Hey @JanD 

Dank u wel voor de reactie op welke pagina kan ik dit vinden.

 

Hallo @T1JNES als je ingelogd bent, bovenin op wi-fi settings] klikken

op de volgende pagina links onder op wi-fi defaults] klikken.

 


Ok dankjewel voor je antwoord het is mij nog niet helemaal duidelijk.

Moet dit op http://192.168.2.254/
Of via de service tool? 


Hallo @T1JNES via onderstaande link moet je in kunnen loggen:

My Modem


Ok dankjewel voor je antwoord het is mij nog niet helemaal duidelijk.

Moet dit op http://192.168.2.254/
Of via de service tool? 

Na inloggen in de v12 naar de wifi instellingen gaan. Daar zit ergens een knop Wifi Defaults. Deze geeft signaal door de wifi terug moet keren naar de gegevens op de sticker van het apparaat en KPN het niet terugzet.