Skip to main content

Wij hebben een 12 modem. 5 maanden geleden aangesloten door monteur. Die heeft alles gecontroleerd en alles werkte.

2 weken geleden een upgrade gehad. Vanaf dat moment is wifi slecht. Valt vaak weg. Traag. Komt niet automatisch terug op phone.

Eerst had ik in tuin dekking. Nu helemaal niet. Tool geeft aan wifipunten te kopen. Dat ook gedaan.

 

Maar ik vind het onterecht dat ik kosten moet maken omdat een KPN upgrade beroerd werkt. Graag reactie van KPN. 

Die update maakt de wifi niet slechter, @Sentla . Wat er wel gebeurt kan zijn is dat het kanaal is gereset. (de frequentie waarom wifi uitzend).  Die kun je relatief eenvoudig zelf weer aanpassen.

 


Leuke stelling van je. Klopt helaas niet.  Voor de upgrade had ik 2-3 staafjes dekking. Erna niet of een welke dan wegvalt.

ik heb een half jaar, zonder problemen wifi gebruikt. Erna niet.

ik heb 5x de Kpn tool doorlopen. Zonder enige verbetering.

dus laten we het eerlijk houden en toegeven dat de upgrade slecht is voor de wifi kwaliteit en het vermogen.


Er is nog wel het een en ander aan te merken maar ik zie toch écht weinig feedback over verslechterde wifi.  

Mijn advies zou zijn om nog eens een reset te proberen en anders even onze kennisbank artikelen door te nemen over het verbeteren van je wifi:

 

 

 


Al deze dingen had ik al gedaan. Werkte geen van allen.

Je zegt dat het niet zo is. En dat de update wel zou deugen. Hoe verklaar je ons probleem dan? Het is gewoon te toevallig om niet waar te zijn: de update deugde niet en wij zijn op kosten gejaagd.

Graag nu een constructief antwoord naar een betalende klant.


2 dagen geen reactie.

KPN laten jullie me in de steek?


Hier hetzelfde probleem, wifi signaal is een stuk verminderd. Wifi manager doorgelopen, en wat is het advies: versterkers huren of kopen. Best apart, want voor de laatste update had ik prima wifi in huis…


Dat is 2


Hier net zo. Na de laatste up date.. Slecht werkende WiFi. 

Alles al gereset opnieuw alles nagelopen.. Maar de hinder blijft... 🤔


Ook ik kan dit bevestigen dat de internet snelheid drastisch omlaag is gegaan. Bekabeld haalde ik eerst 900 mpb/s en nu nog maar 600. Wifi haalde ik 400 en nu nog maar 200. 

 

 


Graag eigen topics aanmaken zodat we individueel kunnen kijken.

@Sentla :  Als jij alles geprobeerd hebt wat in de links wordt geadviseerd wil ik je adviseren om contact te zoeken met een helpdesk medewerker voor 1 op 1 analyse.  (0800 0402).

Â