Skip to main content

Vandaag mijn box 12 aangesloten. Inmiddels al een paar keer gereset maar steeds hetzelfde probleem. Na opstarten 4 lampjes branden en ik zie mijn wifi netwerk. Kan inloggen en het werkt. 
na enige tijd gaat het phone lampje branden en mijn wifi netwerk is weg. En er verschijnt een nieuw wifi netwerk. Andere naam, dus ik kan er niet meer bij. Heb ik een nieuw probleem??
 

Log eens in op het v12 modem en zoek bij de wifi gegevens naar een functieknop wifi default. Dit is in de oude software zo. In de v12 met nieuwe software zit het onder instellingen en dan systeem, daar is een knop wifi reset.


Log eens in op het v12 modem en zoek bij de wifi gegevens naar een functieknop wifi default. Dit is in de oude software zo. In de v12 met nieuwe software zit het onder instellingen en dan systeem, daar is een knop wifi reset.

Gaat niet lukken helaas. Zowel draadloos als bekabeld geprobeert. Na een reset kom ik er wel in, maar heb geen tijd genoeg want tijdens het verplicht wijzigen van admin password gaat opeenshet phone lampje weer aan en gooit hij mij eraf. 
 

ik heb nog een bezoek van de aansluitmonteur tegoed dus daar wacht ik maar even op. 
 

Ik heb mijn oude (solcon) netwerk er nog naast lopen. Wellicht is dat het probleem? 2 glasvezel verbindingen via 1 aansluitpunt. 
Bekabelt doet hij het trouwens wel, als ik mijn smart tv bekabelt aansluit heb ik wel verbinding, alleen de kpn iTV app zegt dat ik niet op het vaste kpn internetverbinding zit en doet het niet. 


Ik heb mijn oude (solcon) netwerk er nog naast lopen. Wellicht is dat het probleem? 2 glasvezel verbindingen via 1 aansluitpunt. 
Bekabelt doet hij het trouwens wel, als ik mijn smart tv bekabelt aansluit heb ik wel verbinding, alleen de kpn iTV app zegt dat ik niet op het vaste kpn internetverbinding zit en doet het niet. 

Nee dat gaat ook niet werken als de Solcon lijn nog actief is. Dat ben je toch gewoon te vroeg met aansluiten? Het is of Solcon, of KPN.


Nee dat gaat ook niet werken als de Solcon lijn nog actief is. Dat ben je toch gewoon te vroeg met aansluiten? Het is of Solcon, of KPN.

Kijk, dat is duidelijk. Dankjewel. En ik ga op uw collega wachten.