Skip to main content
Antwoord

1Password via KPN opnieuw activeren lukt niet meer

• July 23, 2025
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik had een 1Password-account via mijn KPN-abonnement, maar heb dat account eerder verwijderd vanwege foutmeldingen (zoals “ongeldige Secret Key”).

Mijn abonnement bij KPN loopt nog steeds, maar ik kan geen nieuwe activatiemail aanvragen en zie ook geen optie om opnieuw te activeren in MijnKPN.

Zouden jullie mijn abonnement kunnen resetten of zorgen dat ik een nieuwe activatielink ontvang? Dan kan ik weer een nieuw 1Password-account aanmaken.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Eddy van der Veen

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@edonwheels1970. Om je weer een nieuwe activatielink toe te kunnen sturen, dient 1Password even uit en weer aangezet te worden op je abonnement. Dit kun je het beste zelf doen via MijnKPN of je kunt telefonisch contact met ons opnemen daarvoor. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!

Voor de meelezers nog een interessant Kennisbankartikel waarin wat meer uitleg wordt gegeven over 1Password. 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2025

Hoi ​@edonwheels1970. Om je weer een nieuwe activatielink toe te kunnen sturen, dient 1Password even uit en weer aangezet te worden op je abonnement. Dit kun je het beste zelf doen via MijnKPN of je kunt telefonisch contact met ons opnemen daarvoor. Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!

Voor de meelezers nog een interessant Kennisbankartikel waarin wat meer uitleg wordt gegeven over 1Password.