Skip to main content
Beantwoord

Anti phishing code instellen mogelijk?

• 8 juni 2023
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Vraag is het niet mogelijk i.v.m. De vele phishing mails uit de naam van KPN een anti phishing code in te stellen m.b.t. Tot de veiligheid van velen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Bram010, op onze website geven we tips om phishing te herkennen: Wat is een phishing e-mail?

Het is iets wat helaas veel voorkomt en het blijft een beetje en kat en muis spel tussen de phishers en de partijen die het proberen te voorkomen. 

Op dit moment zijn mij geen plannen bekend voor een anti phishing code. Ik geef je suggestie wel door, wie weet wordt het op een later moment mogelijk gemaakt.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17635 reacties
  • Antwoord
  • 12 juni 2023

Hoi @Bram010, op onze website geven we tips om phishing te herkennen: Wat is een phishing e-mail?

Het is iets wat helaas veel voorkomt en het blijft een beetje en kat en muis spel tussen de phishers en de partijen die het proberen te voorkomen. 

Op dit moment zijn mij geen plannen bekend voor een anti phishing code. Ik geef je suggestie wel door, wie weet wordt het op een later moment mogelijk gemaakt.

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic