Skip to main content
Vraag

Bankier beveiliging online bankieren / groene pop up en omlijning werkt niet bij 1 bank

  • 11 July 2024
  • 6 reacties
  • 108 keer bekeken

Zoals ik gelezen heb op dit forum is dit een terugkerend probleem. 🧐

En ben ik niet de enige die dit ondervindt.

De bankier beveiliging van kpn veilig werkt wel bij Ohra Rabobank Ing en vast nog wel meer banksites maar helaas weer niet bij de ABN AMRO ! ? 

Alles staat goed aan, alle stappen doorgelopen weer gedaan en nog steeds gaat de bankierbeveiliging bij de site van de ABN dus niet aan, ook met online (winkel) betalingen niet. 

Dit vind ik echt niet fijn en voel me hierdoor niet veilig.

Ik heb f-secure al gevraagd om de url van ABN Amro toe te voegen aan hun lijst met bankier beveiliging maar daar word ik niet geholpen, ook al is deze beveiligings software gemaakt door f- secure ben ik geen klant van hun werd er verteld, Tja en nu ? ☹️🤔

Hoe kan ik nu veilig mijn betalingen doen ? 

Zijn er meer die hier op dit moment last van hebben? 

En wie weet een echte (snelle) oplossing zodat ik veilig mijn betalingen kan uitvoeren ?

Groetjes Sjoka 🤗

 

Hoi @Sjoka . Welke browser gebruik je?


Hoi @Erwin van KPN ik heb dit bij google chroome via kpnveilig dan. 


Ik heb het zelf niet geinstalleerd. In het verleden wel en de ABNAMRO website werkte toen prima. 

Het is vanaf hier heel lastig om dit verder te analyseren.. Mijn advies is om even te bellen met 0800 0402. 

Desnoods kan een collega dan je pc op afstand overnemen en kijken of er misschien iets niet helemaal goed staat in de browser en/of KPN veilig. 


Op de desktop comp. de groene omlijning weer terug 😃 

 

Op de tablet nog geen (google/kpnveilg) pop up bankierbeveiliging bij de abnamro en wel bij de rabo en de ING. 

 

Maar ben nu al blij met de desktop.

Dank 

Groetjes Sjoka 


Op de desktop comp. de groene omlijning weer terug 😃 

 

Op de tablet nog geen (google/kpnveilg) pop up bankierbeveiliging bij de abnamro en wel bij de rabo en de ING. 

 

Maar ben nu al blij met de desktop.

Dank 

Groetjes Sjoka 

En was dat zomaar? Of heb je daar nog een handeling voor moeten doen?


Ik zelf niet @Erwin van KPN Ene Alex van kpn heeft het doorgeven aan de technische dienst.


Reageer