Skip to main content
Vraag

Bankiersbeveiliging verdwenen na update, hoe kan dit?

  • 18 May 2024
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

Waarschijnlijk na een update geen groen kader meer tijdens bankieren. De teller van ’bankiersessies beveiligd' loopt ook niet meer op. Ben je dan nog wel beveiligd en hoe krijg je het groene kader weer terug? Ook de groene vinkjes die aantonen dat de de website veilig is zijn verdwenen. Ik gebruik Google Chrome.

Wie heeft de oplossing?

 

 

Even binnen KPN veilig de instellingen controleren en waar nodig aanpassen @Holt 


Alle instellingen staan daar aan, inclusief de bankiersbeveiliging.


Dan misschien de licentie op dat apparaat vrijgeven en opnieuw installeren @Holt 


Goedemiddag @Holt en welkom hier op onze Community!

 

Dan misschien de licentie op dat apparaat vrijgeven en opnieuw installeren @Holt 

Heeft dit uiteindelijk nog geholpen?


Goedemiddag @Holt,

Op welke systeem draait Google Chrome: 

  • MacBook, Mac of Windows PC

Ik heb zelf een MacBook, zal het eens zelf proberen met Google Chrome.

Dan kom ik hierop nog terug.


@Jan van KPN en @Holt 

Ik krijg die melding ook niet bij Google Chrome.

Maar ik merk nu ook op dat die melding ook niet meer komt op Safari, het is maar goed dat Holt dit aankaart.

Holt zou je het eens op een andere internetbrowser kunnen proberen, of heb je alleen Google Chrome?

Bij mij staat alles aan:

  • Adblock Plus
  • Browsing protection
  • Veilig Browsen F-Secure

@Jan van KPN en @Holt 

Ik krijg die melding ook niet bij Google Chrome.

Maar ik merk nu ook op dat die melding ook niet meer komt op Safari, het is maar goed dat Holt dit aankaart.

Holt zou je het eens op een andere internetbrowser kunnen proberen, of heb je alleen Google Chrome?

Bij mij staat alles aan:

  • Adblock Plus
  • Browsing protection
  • Veilig Browsen F-Secure

Heb hier verder geen meldingen over voorbij zien komen @Holt & @Dennis Schreve dus ik kan dit ook niet meteen verklaren. Is dit bij jou nu dan nog steeds het geval @Dennis Schreve?


Heb hier verder geen meldingen over voorbij zien komen @Holt & @Dennis Schreve dus ik kan dit ook niet meteen verklaren. Is dit bij jou nu dan nog steeds het geval @Dennis Schreve?

@Jan van KPN ik heb het soms dat ie wel met een melding komt, en soms niet. Ik kan het ook niet verklaren dat dit gebeurd.


Reageer