Skip to main content

Beste

 

Ik woon in Malawi en ik heb een Nederlandse sim kaart. Hierop kon ik berichtjes ontvangen maar sinds iets meer dan een week kan ik de sim kaart niet meer registreren op het TNM netwerk. Ik kan ook niet registreren op het Airtel netwerk. 

Ik heb eerder over dit probleem gelezen op dit forum en daarbij was het instellingsprobleem bij (toen) Telfort. 

 

Kan iemand dit probleem voor mij oplossen? 

Alvast bedankt

 

 

Beste @Dor in Malawi, welkom! Jammer om te lezen dat het niet meer lukt! Het is niet zo dat je langer dan 6 maanden geen kosten hebt gemaakt met je simkaart? Heb je je toestel eens uit en weer aan gezet? Wil je je forumprofiel aanvullen met het betreffende 06-nummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Dank je. Ik zal het forumprofiel inzetten.

We waren in september nog in Nederland waar ik de sim kaart nog gebruikt hebt. (Mijn man heeft hetzelfde probleem)

Ik heb mijn toestel verschillende keren aan en uit gezet. Ook heb ik sim kaart er opnieuw ingedaan. Ik heb handmatig geprobeerd om een andere provider te kiezen. 

Alvast bedankt


Bedankt voor je gegevens @Dor in Malawi, ik zie dat het nummer en de simkaart wel actief zijn maar geen beltegoed heeft. Bij de internetinstellingen op je toestel, wat heb je daar bij APN staan? Dit moet namelijk portalmmm.nl zijn


@Thomas bedankt voor de reactie. We kunnen niet zien wat er staat bij APN want de simkaart kan niet geregistreerd worden op het netwerk..ik schrijf we omdat mijn man hetzelfde probleem heeft. Ook hij had van de ene op de andere dag geen netwerk verbinding meer( ook simkaart KPN). 

Enig ander idee wat het kan zijn? 

Alvast bedankt

 


Wellicht dat het te maken heeft met het beltegoed. Jouw nummer heeft geen tegoed meer. Als dit bij je man ook zo is, dan zou dat het wel eens kunnen zijn. In dat geval, voeg wat beltegoed toe, en kijk of het dan wel werkt.