Skip to main content

Wat dacht je wat . Ik ben op het werk denk even kon bellen ( klantenservice)  Kom op een site terecht als kon. Ok geen probleem gebeld ca. 3 minuten. Moet vanuit huis bellen anders niet is het probleem niet te traceren. Bel ca. 1800u. Vanzelf met hetzelfde nr. Wordt doorgeschakeld, krijg een medewerker aan de lijn. Uitgelegd antw.  Oh moet even met een collega overleggen muziek afgeluisterd ondertussen druk met andere dingen . Na ca. 30 min muziek afgelopen maar wel €33,00 lichter. Hoe kan dit, ik vind het schandalig. Geef toe ik weet de prijs, maar toch. Dat een medewerker het dan zo laat zitten. 



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Niet te vinden 

Als je direct de KPN 0800 0402 belt dan heb je geen kosten, dat is een gratis nummer.
Maar als je het nummer op een zoekpagina b.v. Google opzoekt dan krijg je een bedrijf die je doorverbindt en je krijgt een een dure rekening.


Klopt het nummer nu ook opgeslagen.


KPN klantenservice is onbereikbaar. Continu minimaal 15 wachttijd!! Schandalig. En als je ze schriftelijk benaderd krijg je gewoon geen antwoord. Daarnaast lichten ze de boel op met een nr 1891 te gebruiken. Wordt je ongevraagd en ongemerkt doorgeschakeld en daarvoor mag je fors afrekenen. Kijk hier maar eens naar:    https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/1891

KPN KAN OPZOUTEN, IK STAP MET ALLES OVER NAAR EEN ANDER


@Quinto zoals @huistijger hierboven schrijft: 0800-0402. En dat is gewoon gratis.


@Quinto , die nummer 1891 is niet van KPN. KPN is te bereiken via de gratis nummer 0800 0402. Als je die dure andere nummer gebruikt hebt, dan ben je ingestonken op een van de Doorschaukeldiensten, die op internet te vinden zijn. Dat is jammer, en voor jou ook niet leuk. Maar helaas kan KPN hier niets aan doen. Advies is dan ook, deze diensten niet te gebruiken.


Nee hoor, ik bel niet en duur nr ik bel naar kpn klantenservice 0612001200


Het nr. 0612001200 gebruik ik al zolang als ik bij kpn zit. Dat nr hebben ze zelf afgegeven bij lidmaatschap 


hierboven geef je aan dat je 1891 gebruikt, en dat kost dus geld.


Dat gebruik ik niet! 1 of ander nr. gebruikt dat als doorkiesnr. en op mijn factuur staat: 1891 verkeerdiensten. Lees de link dan, stuur ik niet voor niets,  zóveel gedupeerden!!!!  Hier! https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/1891


heb je soms, zoals al eerder aangegeven, via google gezocht naar het helpdeskmummer van kpn en geklikt op een link om te bellen? grote kans dat dat het 1891 nummer was en dan kun je je knip inderdaad trekken

al die gedupeerden deden dat nl op die manier


Nee! Lees eens beter @emielstroeve    @Joris62 


Dat gebruik ik niet! 1 of ander nr. gebruikt dat als doorkiesnr. en op mijn factuur staat: 1891 verkeerdiensten. Lees de link dan, stuur ik niet voor niets,  zóveel gedupeerden!!!!  Hier! https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/1891

Wij lezen anders heel goed @Quinto 
Je schrijf duidelijk dat je met 1891 belt en dan wordt je opgelicht met een peperduur nummer.
Maar daar staat de KPN geheel buiten, dat is n.l. een doorschakelnummer die woekerprijzen hanteert.
En als jij je eigen link eens leest dan zie je dat 1891 ook met andere bedrijven doorverbindt en dikke prijzen vraagt.


inderdaad, de berichten zijn niet altijd even consequent en duidelijk. Heb je bv op de forum al eens gezocht op 0612001200? Je vind dan o.a. een bericht waar in staat dat dit specifieke nummer niet gratis is en gewoon van je bundel af gaat. 


Nee! Lees eens beter @emielstroeve    @Joris62 

 

Beste @Quinto , het lijkt me inmiddels duidelijk dat je (waarschijnlijk) zelf die nummer 1891 niet gebruikt hebt, maar dat je alleen maar schokkende verhalen over deze nummer op internet gelezen (en opgezocht) hebt. En dat klopt natuurlijk, die nummer is niet betrouwbaar en probeert mensen, die KPN (of Vodafone of Eneco of….) willen bellen, heel veel geld uit de zakken te trekken. Maar, ik zeg het nog eens: deze nummer is niet van KPN! KPN heeft netjes een gratis nummer (0800 0402) voor zijn klanten. Als mensen instinken op die (inderdaad irritante) doorkiesnummers zoals 1891, die op internet te vinden zijn, dan kun je dit echt niet KPN verwijten, die kunnen aan deze praktijken (helaas) helemaal niets doen. Dus al deze horrorverhalen op internet zijn echt geen reden om slecht over KPN te praten.

Je hebt natuurlijk wel een punt, dat KPN (zoals menig ander bedrijf) op dit moment moeilijk telefonisch te bereiken is. Ligt onder ander aan de personeelsschaarste op de markt. Is hierdoor uiteraard niet goed te praten, maar het is wel een van de achterliggende redenen. Dus ja, dat dit niet leuk is, dat begrijpen wij denk ik allemaal. Maar met het verhaal over de dure 1891 nummer, daar moet je nu toch eens mee stoppen, hiermee rijd je een dood paard.

Verder lijkt het me handig die discussie eens af te sluiten. Die situatie omtrent de 1891 nummer(s) is inmiddels door meerdere foristen duidelijk uitgelegd, dat jij niet tevree bent met de bereikbaarheid van KPN is ook duidelijk, dus ik denk dat hier verder weinig over te zeggen valt (zonder dat het helemaal ongezellig wordt).


@emielstroeve @Joris62 

Kijk, ik heb op de factuur het bedrag van 14,95 aan verkeer staan, ben wel degelijk ook de dupe en ben toen gaan uitzoeken van wie dat nr.is. zal wellicht tegenwoordig door kpn geflest worden als je het 1200 nr gebruikt. Iets anders kan ik me niet bedenken 

Stop einde discussie.

 


U heeft het nummer waarschijnlijk via Google opgezocht, of daar ingetikt. En dan krijgt je dit soort kunsten.


Het nr. 0612001200 gebruik ik al zolang als ik bij kpn zit. Dat nr hebben ze zelf afgegeven bij lidmaatschap 

Dat nummer is bedoeld voor klanten die vanuit het buitenland willen bellen. Die bellen dan 0031612001200.

En ik vermoed dat het niet gratis is. Het is een gewoon 06 nummer.