Skip to main content
Antwoord

Bestand ontbreekt bij poging tot downloaden F-secure

• November 2, 2025
  • 11 reacties
  • 125 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeer het f-secure-bestand te downloaden omdat ik 5 apparaten op mijn abonnement heb. Ik ga naar de website via KPNID en selecteer de optie 'PC'. Ik krijg steeds de melding van de server dat het apparaat NIET GEVONDEN is.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Sorry ​@Kris85, ik was dit topic even uit het oog verloren. Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Ik heb er echt geen verklaring voor waarom de link voor mij zou werken maar voor jou niet.

11 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat schiet ook niet op, kun je het nog eens proberen? Als het nog steeds niet lukt, wil je me dan in een privébericht de url sturen van de pagina waar je naartoe wordt gestuurd?
Je zou trouwens ook een andere browser kunnen proberen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 4, 2025

[URL]
Het is nog steeds hetzelfde, ik heb het geprobeerd op EDGE, CHROME, FIREFOX. Deze pagina is toegankelijk via de KPN App

Admin: link verborgen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hij werkt voor mij wel ​@Kris85, heb je misschien iets van een plugin of ander programma die dit kan blokkeren?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 4, 2025

Er is niets wat ik niet kan vinden, ik heb dezelfde melding op mijn Samsung S24 en S25 en ook op mijn tablet. Het kan dus niet aan het systeem of aan het internet liggen, want ik heb ook via internet op mijn telefoon van KPN geprobeerd te downloaden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

kun je het eens in een privévenster proberen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

Ik heb het geprobeerd op Chrome en Edge, maar er is geen verschil. Ik denk dat ik een normale link naar de app nodig heb, niet via andere websites.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Sorry ​@Kris85, ik was dit topic even uit het oog verloren. Heb je nog een oplossing kunnen vinden? Ik heb er echt geen verklaring voor waarom de link voor mij zou werken maar voor jou niet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 21, 2025

Helaas werkt het niet. Ik probeer het bestand te downloaden. Ik word alleen doorgestuurd naar de Poolse versie, omdat mijn systeem zo is ingesteld. Ik denk dat dat de reden is, maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen zodat ik het bestand kan downloaden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat zou maar zo kunnen, misschien dat de vertaling ook de link verandert. Ik weet niet of dit in andere browsers ook gebeurt, of in een privévenster? Of dat je de automatische vertaalfunctie (ik denk in je browser?) uit kunt schakelen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Er is geen vertaler. Ik klik op de link in de MijnKPN-app en hij toont de Poolse versie. Ik kan het niet wijzigen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat is ook niet handig, is het anders mogelijk eens langs een van onze winkels te gaan? Dan kunnen mijn collega's even meekijken. Het lijkt me dat dit goed op te lossen is.